וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר: "לפעמים צריך טיפת מזל"

הקשר ההולנדי נעזר בטעות של השוער היפני כדי להבקיע את שער הניצחון. ואן מרוויק: "מרוצה משש הנקודות, לא מהיכולת"

זה לא הטוטאל פוטבול המפורסם, גם לא היכולת המלהיבה ממשחקי האימון, אבל הולנד ממשיכה לנצח ועושה דרכה בצורה נינוחה לעבר שמינית הגמר. ברט ואן מרוויק שוב בחר שלא לסכן את אריאן רובן, שחזה מהספסל בחבריו מתקשים מו לנבחרת יפן העיקשת, עד שווסלי סניידר הפציץ ממרחק ונעזר בהדיפה רעה של השוער אייג'י קוואשימה כדי לקבוע 0:1. הולנד עם שש נקודות בפסגת בית ה' ועם יותר מרגל וחצי בשמינית הגמר. יפן עם שלוש נקודות ותיאבק על הכרטיס השני במחזור הסיום בו תפגוש את דנמרק.

כמו כולם במחנה ההולנדי, ואן מרוויק היה מרוצה מאוד מהתוצאה, אך לא אהב את היכולת שהציגו שחקניו. "כולם ציפו מאיתנו לנצח בקלות, אבל ראינו שיפן היא לא נבחרת רעה", הסביר ואן מרוויק, שבמשחק הבא עשוי לאפשר מנוחה לרפאל ואן דר וארט שנפצע קלות היום. "במשחק כזה חייבים לגלות סבלנות, למרות שאני באופן איש לא תמיד עומד בזה. זה היה משחק ללא הרבה מצבים, מצד שתי הנבחרות. המחצית הראשונה הייתה מאכזבת, ובשנייה היינו קצת יותר טובים. אנחנו שמחים שהשגנו שש נקודות. באנו כדי לזכות בפרס הגדול ולהיות אלופי העולם. אם נצליח לשמור על יציבות ויהיה לנו ביטחון שאפשר לזכות במשהו, נוכל להגיע רחוק".

גם סניידר התמקד בעיקר במאזן המושלם של האורנג. "שני ניצחונות במשחקי הפתיחה הם תמיד משמחים", אמר כובש שער הניצחון. "ידענו מלכתחילה שיהיה משחק קשה מול יפן, שהיא נבחרת מאוד דינמית וקשוחה. במחצית הראשונה החזקנו הרבה בכדור ואילו בשנייה הצלחנו לסיים. היינו צריכים לנצח לפחות 0:2. אני שמח שהכדור שלי מצא את דרכו לרשת, לפעמים צריך גם קצת מזל. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל העיקר שלקחנו את הנקודות".

ואן בומל: "היפנים רק ניסו להפריע"

לעומת ואן מרוויק וסניידר, מארק ואן בומל היה יותר חריף בביקורתו כלפי הסגנון היפני. "הם לא באמת שיחקו כדורגל, הם רק ניסו להפריע לנו", טען הקפטן ההולנדי. "בכל זאת הגענו למספר מצבים טובים וסניידר הבקיע שער פנטסטי. ניצחנו בסופו של דבר ואף יכולנו להגדיל את היתרון ב-10 הדקות האחרונות".

מאמן נבחרת יפן, טאקשי אוקאדה, ניסה להסביר את סגנון המשחק ההגנתי של נבחרתו. "במחצית הראשונה לא התרכזו רק במגננה", טען המאמן. "קיוונו שההולנדים יהיו מתוסכלים מהמצב, אבל יכולת טובה בהגנה לא תמיד מספיקה. לכן אמרתי לשחקניי להיות אמיצים ואגרסיביים בהתקפה". אוקאדה בחר שלא לתלות את האשמה בהפסד בשוער קוואשימה: "באשר לשער של סניידר, זו הייתה בעיטה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully