וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל - חוף השנהב: "שיגיעו לשחק, לא להתגונן"

הסלסאו יפגשו את הפילים (א', 21:30, 2 ו-HD), ז'וליו בפטיסטה מקווה שהפעם יהיה משחק פתוח. דרוגבה צפוי לפתוח

אמנם זה לא היה מרשים במיוחד, אך ברזיל עשתה את העבודה שלה במחזור הראשון וניצחה 1:2 את צפון קוריאה בשבוע שעבר. מחר (ראשון, 21:30, ערוץ 2 ו-5 HD) יעמדו הסלסאו למבחן קשה בהרבה כשיפגשו את נבחרת חוף השנהב החזקה, שגם לא בדיוק הרשימה במשחק הפתיחה שלה כשסיימה ב-0:0 מול פורטוגל.

למרות שברזיל ספגה ביקורות על סגנון המשחק הלא אטרקטיבי שלה, דומה שקצת קשה למתוח ביקורת על סגנון המשחק של קבוצה בה המגן השמאלי, מישל בסטוס, הוא למעשה קשר שמאלי. במידה שהנבחרת של דונגה תדע להשיג את האיזון הנכון, היא ללא ספק אחת הפייבוריטיות לזכיה בגביע, כשהדרך לשם, שהתחילה מול צפון קוריאה, תמשיך במשחק מול חוף השנהב, בו ניצחון יבטיח לברזילאים כרטיס לשמינית הגמר.

לדונגה יש כאב ראש אחד ומרכזי העונה לשם ג'ילברטו סילבה, שנפצע באימון הנבחרת ביום שישי. במידה וקשר ארסנל בעבר לא יהיה כשיר למשחק מול חוף השנהב, ז'וסאואה צפוי להיכנס לנעליו. פרט לכך, לברזיל יש סגל מלא לקראת המשחק והיא צפויה לפתוח בהרכב זהה לחלוטין לזה שניצח את הצפון קוריאנים.

קשר/חלוץ ברזיל ז'וליו בפטיסטה מקווה שחוף השנהב תשחק מעט יותר פתוח מולם מאשר עשו מול פורטוגל במשחק הפתיחה. "תמיד קשה לשחק מול קבוצה שמשחקת עם עשרה שחקנים בהגנה, אבל אני חושב שחוף השנהב תגיעה נגדנו כדי לשחק ולא רק להתגונן"

הרכב משוער: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, חואן, מישל באסטוס, ג'ילברטו סילבה (ז'וסואה), פליפה מלו, אלאנו, קאקה, רוביניו, לואיס פביאנו.

חוף השנהב: מחפשים שער ראשון

עבור נבחרת הפילים זהו מונדיאל שני בלבד בהיסטוריה שלה, אבל גם שני ב"בית המוות", לאחר שהוגרלה ב-2006 לבית משותף עם ארגנטינה, הולנד וסרביה. ההבדל הוא שהפעם, דידייה דרוגבה וחבריו יישארו בתמונה עד למחזור האחרון בלי כל קשר לתוצאה בה יסיימו מול ברזיל.

אחד הסיפורים הכי מעניינים סביב המשחק מבחינת הנבחרת האפריקאית הוא המפגש של סוון גוראן אריקסון עם דונגה, אותו אימן בפיורנטינה בעונת 1988/9. "אני מכיר את המאמן של ברזיל", אמר אריקסון, "הבאתי אותו לפיורנטינה ואימנתי אותו שם במשך שנה. אפילו כשהיה שחקן הייתה לו הבנה טקטית גדולה. הוא אחד השחקנים הכי טובים שאי פעם אימנתי. הוא היה פנטסטי. הגנה, התקפה, הוא ידע לעשות הכל. אני לא מופתע שברזיל היא נבחרת כל כך מאורגנת, קשה מאוד לכבוש נגדם".

הרכב משוער: בובקאר בארי, גי דמל, קולו טורה, דידייה זוקורה, סיאקה טיאנה, יאיא טורה, עמנואל אבואה, שייק טיוטה, ז'רביניו, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully