וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה - ניו זילנד: "פחות מרבע הגמר יהיה כישלון"

דניאלה דה רוסי מתכונן למפגש עם האול וויטס (א', 17:00, ערוץ 1 ו-HD). ליפי מתלבט אם לכלול את די נטאלה ופאציני בהרכב

אחרי 1:1 נגד פרגוואי, שערב המונדיאל סומנה כמוקש הגדול ביותר שיעמוד בדרכה לשמינית הגמר, תפגוש הערב (ראשון, 17:00, ערוץ 1 ו-HD) איטליה את היריבה הקלה ביותר שלה על הנייר, ניו זילנד.

האיטלקים אמנם לא ניצחו את היריבה הדרום אמריקאית, אבל הציגו כדורגל טוב, משחק מלא נחישות והחזרה מפיגור העניקה לנבחרת של מרצ'לו ליפי הרבה רוח גבית. יחד עם זאת, לאור התוצאות בטורניר והעובדה שהאזורי ניצחו את יריבתם מחר 3:4 בלבד במשחק ידידות לפני שנה, יגרמו לכך שהאיטלקים לא יזלזלו.

בתמונת ההרכב ייערך שינוי אחד ודאי כשפדריקו מרקטי יחליף את ג'אנלואיג'י בופון הפצוע בין הקורות. ג'מפאולו פאציני ואנטוניו די נטאלה גם כן מתדפקים על דלתות ההרכב. "אם לא נגיע לרבע הגמר זה יהיה כישלון", אמר דניאלה דה רוסי, שכבש את השוויון נגד פרגוואי, "אנחנו צריכים לעשות יותר בחלק הקדמי. לפני ארבע שנים גם התחלנו לאט, אבל לבסוף השערים התחילו להגיע".

הרכב משוער: פדריקו מרקטי, ג'נלוקה זמברוטה, פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, דומניקו קרישיטו, דניאלה דה רוסי, קלאודיו מרקיזיו (אנטוניו די נטאלה), ריקרדו מונטוליבו, סימונה פפה, וינצ'נזו יאקווינטה (ג'מפאולו פאציני), אלברטו ג'ילארדינו.

3:4:3 הגנתי

ניו זילנד צהלה ושמחה אחרי שער שוויון דרמטי נגד סלובקיה, זה שעניק לה 1:1 ונקודה שהרבה אנשים לא צפו שאפילו בה היא תזכה. הנבחרת של ריקי הרברט לא מוצפת בכישרון, אבל מציגה כדורגל חסר פשרות והרבה מוטיבציה והיא תקווה שגם הפעם זה יספיק למשהו.

הקשר טים בראון חזר לאימונים מלאים אחרי שהחלים סופית משבר בכתף ועשוי ליטול חלק במשחק, ואילו הרברט צפוי להמשיך לשחק בשיטת 3:4:3, אלא שכעת נראה שאל שלישיית הבלמים יחברו שחקני הקו טוני לוקהד ולאו ברטוס, שנגד סלובקיה הרבו לתקוף מהאגפים והפעם צפויים להתרכז הרבה יותר במגננה.

ניו זילנד: מארק פסטון, סטיבן ריד, ריאן נלסן, טומי סמית, לאו ברטוס, טוני לוקהד, סיימון אליוט, איבן ויצ'ליץ', כריס קילן, רורי פאלון, שיין סמלץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully