וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "הכי חשוב שננצל את הכישרון שלנו"

חלוץ ספרד, שצפוי לחזור להרכב מול הונדורס, הסביר מה יחזיר אותם למסלול הניצחונות: "הקשרים הם הלב והנשמה שלנו"

חלוץ נבחרת ספרד פרננדו טורס התאושש לחלוטין מהפציעה בברכו, והוא מוכן לשחק 90 דקות כבר במשחק הקרוב מול הונדורס ביום שני. המאמן הספרדי ויסנטה דל בוסקה השאיר את טורס על הספסל בהפסד 1:0 לשוויץ ביום רביעי האחרון, אך החלוץ נראה חזק וכשיר כשנכנס לדשא בדקה ה-60. על פי הדיווחים בספרד, טורס צפוי לחזור להרכב ביחד עם ססק פברגאס, שככל הנראה יחליף את סרחיו בוסקטס ב-11 של דל בוסקה.

"אני מתאמן באותו הקצב של שאר חבריי לנבחרת כבר שבועיים", אמר חלוץ ליברפול, "שמתי את הפציעה מאחורי ואני כשיר לחלוטין למשחק מול הונדורס. אנחנו כולנו מוכנים לעלות לדשא ולתת את כל מה שיש לנו. אם אפתח בהרכב אז זה יהיה נפלא, אך גם אם לא אחכה להזדמנות שלי על הספסל".

עם טורס שחוזר, צפוי דל בוסקה לשנות את המערך איתו פתח מול שוויץ ולשחק כבר מול הונדורס עם שני חלוצים, כשאל ניניו יפתח לצדו של דויד וייה. המאמן הספרדי ספג ביקורת קשה על העובדה שבחר לעלות במערך של 4:5:1 מול שוויץ, מפני שהוא היה זהיר מדי לדעתם של רבים בספרד. טורס משוכנע שהנבחרת שלו חייבת לשמור על הסגנון שהוליך אותה להעפיל למונדיאל הזה עם מאזן מושלם של עשרה ניצחונות במוקדמות. "חשוב בשבילנו להישאר נאמנים לסגנון המשחק שלנו, לא להשתגע ולשנות יותר מדי דברים. אנחנו חייבים לסמוך על מה שהביא אותנו לכאן כאחת הנבחרות הפייבוריטיות. ספרד תמיד רוצה להשיג את השליטה המירבית בכדור והדבר שאנחנו צריכים לפני הכל הוא לנצל את הכישרון של השחקנים שלנו. זה יותר חשוב מכל שיטת משחק. סגנון המשחק שלנו נובע מהקשרים, שהם הלב והנשמה שלנו".

טורס הפך במהרה לשחקן הכי פופולרי של ספרד במשלחת של דרום אפריקה, הוא מבין גם מדוע. "לליברפול יש המון אוהדים ברחבי העולם, בגלל זה אנחנו זוכים לכזו אהדה בכל מקום אליו אנו הולכים", אמר טורס בן ה-26, "דרום אפריקה נראית כאילו אבדו הסיכויים שלה להעפיל מהבית שלה, ואני מקווה שאם הם יודחו הקהל המקומי יהיה בעד ספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully