וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנין זכתה בדן בוש

הבלגית חזרה מפיגור של מערכה כדי לנצח 6:3, 3:6, 4:6 את פטקוביץ' והיא נראית מוכנה לווימבלדון. לודרה זכה באיסטבורן

ז'סטין הנין מכירה כבר את האתגר הכי גדול בעונת הטניס שלה: לנסות לעצור את האחיות וויליאמס על משטחי הדשא האהובים עליהן בווימבלדון. היום (שבת) הבלגית הזריזה הוכיחה, שלפחות מבחינתה, היא מגיעה במצב טוב בהחלט לגרנד סלאם השלישי של השנה. הנין זכתה היום (שבת) בטורניר דן בוש בהולנד, כשניצחה 6:3, 3:6, 4:6 את אנדראה פטקוביץ' הגרמניה, לאחר שחזרה מפיגור של מערכה וגם מפיגור 3:0 במערכה השלישית והמכרעת.

למדורגת מספר 1 בעולם לשעבר, שזכתה ב-280 נקודות דרוג ו-37 אלף דולר, זהו תואר WTA מספר 43 בקריירה ושני מאז חזרה מהפרישה הארוכה שלה. הנין, שהוגרלה לשחק מול אנסטסיה סבסטובה בסיבוב הראשון בווימבלדון, נראתה טוב לפרקים והצליחה להתגבר אפילו על רוח חזקה מאוד שנשבה בדן בוש כדי לזכות בעוד תואר. הנין אמרה בסיום: "אנדראה עשתה לי הרבה בעיות במערכה השלישית כשהייתי צריכה לחזור מפיגור 3:0. המשכתי להילחם. הייתי צריכה לנצח בדשא".

יקטרינה מאקארובה זכתה היום בטורניר איסטבורן, אחרי ניצחון 6:7, 4:6 על ויקטוריה אזרנקה בתום משחק של שעה ו-50 דקות. מאקארובה, המדורגת במקום ה-100 בעולם, נשברה פעם אחת במערכה הראשונה והשיבה בשבירה, מה ששלח את שתי הטניסאיות לשובר שוויון, בו ניצחה הרוסיה 5:7.

במערכה השנייה הצליחה מאקארובה לשמור על חבטות ההגשה שלה למרות שש נקודות שבירה, ובנוסף לנצל הזדמנות אחת בלבד כדי לשבור את ההגשות של אזארנקה, המדורגת 85 מקומות מעליה בעולם, בדרך ל-4:6 במערכה השנייה ולזכיה בטורניר WTA ראשון בקריירה שלה. מאקארובה בת ה-22 תקח איתה לווימבלדון קרוב ל-100 אלף דולר ו-470 נקודות דרוג, שצפויות להעלות אותה לסביבות המקום ה-70 בעולם. "אני לא מאמינה שזכיתי בתואר", אמרה מאקארובה, שעלתה מהמוקדמות ועברה בדרך את סבטלנה קוזנצובה וסמנתה סטוסור, "מעולם לא חשבתי שאוכל לזכות. הייתה לי הגרלה ממש קשה, אבל אני רק נהנית מטניס".

בגברים, ניצח סרגיי סטחובסקי האוקראיני המדורג 71 בעולם, וזכה בטורניר דן בוש בהולנד, שהיווה הכנה אחרונה על דשא לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון, שייפתח ביום שני הקרוב. סטחובסקי הביס 3:6, 0:6 את ינקו טיפסרביץ' הסרבי בגמר לאחר 55 דקות בלבד, תוך שהוא משיג ארבע שבירות במהלך המשחק.

האוקראיני בן ה-24 רשם אחוז הצלחה מדהים בזכיה בנקודות מההגשה הראשונה - 92, והצליח להשיג לא פחות משמונה אייסים בדרך לניצחון קליל. סטחובסקי זכה בלא פחות מאשר 72 אלף יורו ו-250 נקודות דירוג, שצפויות להקפיץ אותו סביב עשרה מקומות בדירוג העולמי. לסטחובסקי זהו תואר ATP שלישי בקריירה, לאחר שזכה בטורניר זאגרב ב-2008 ובשנה שעברה בסנט פטרסבורג.

בטורניר הגברים באיסטבורן ניצח מיכאל לודרה הצרפתי 5:7, 2:6 את גיירמו גארסיה לופז הספרדי לאחר שעה ושבע דקות בלבד. ללודרה, שהצליח לשמור על חבטות ההגשה שלו לאורך כל המשחק ושבר שלוש פעמים את גארסיה לופז, זהו תואר יחידים חמישי בקריירה.

* מארגני ווימבלדון הודיעו כי דינארה סאפינה פרשה מהטורניר עקב פציעה בגבה התחתון. כזכור, סאפינה הייתה עשויה לפגוש את שחר פאר בסיבוב השלישי, אך כעת מלאני אודין תזכה בדרוג שלה, בעוד סטפני דובויס, שהפסידה בסיבוב המוקדמות האחרון, תיכנס לטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully