וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: דנמרק ניצחה את קמרון 1:2

אחרי האכזבה של המארחת, קמרון סיימה היום את דרכה במונדיאל אחרי שהפסידה 2:1 לדנמרק במשחק מהיר ומרגש

נבחרת דנמרק גברה הערב (שבת) 1:2 על נבחרת קמרון במחזור השני של בית ה' ועשתה צעד חשוב בדרכה האפשרית לשמינית הגמר. ב-24 ביוני, בשעה 21:30, יפגשו מורטן אולסן ושחקניו את נבחרת יפן למאבק ישיר על המקום בשלב הבא, כשהדנים יזדקקו לניצחון בגלל יחס שערים פחות טוב מזה של היפנים. קמרון לעומת זאת, איבדה כל סיכוי לעלות, והמשחק שלה נגד הולנד יתקיים לפרוטוקול בלבד.

ניקלאס בנדטנר שחקן נבחרת דנמרק חוגג עם חבריו שער. רויטרס
חגיגת הכובשים. בנדנטר עם רומדאל/רויטרס

איזו אכזבה ליבשת האפריקאית, שמלבד לאירוח המרגש קיוותה גם להצלחה מקצועית בטורניר, ואחרי מעידתן של המארחת דרום אפריקה ושל ניגריה והדחתן הכמעט בטוחה, היבשת עומדת לאבד נציגה נוספת במונדיאל. האם חוף השנהב, גאנה ואלג'יריה יצילו את הכבוד האפריקאי?

קמרון עלתה למגרש כשהיא נראית נחושה ועירנית, ועם סמואל אטו מרוכז ומלא מוטיבציה להשתיק את הרחש סביב "האריות הבלתי ניתנים להכנעה". מנגד, גם לדנמרק היו רצונות משלה ובמרכזם הגעה לשמינית הגמר, שחייבה תוצאה טובה הערב בפרטוריה. התוצאה הייתה משחק מהנה וגדוש באירועים, שבסופו הקמרונים מתחרטים על חוסר הריכוז שלהם וחוסר התכליתיות ליד השער.

סמואל אטו כבש ראשון (10) לירוקים הנמרצים, אבל ניקלאס בנדטנר (33) ודניס רומדאל הוותיק (61) ביצעו מהפך דרמטי. אחרי ביקורות על טורניר מאכזב, שוב שתי הנבחרות הראו כיצד נראה משחק בין קבוצות שחייבות לנצח, והקהל נהנה גם מהנחישות ומהמגמה ההתקפית, אך גם מטעויות רבות בהגנות בשני הצדדים.

אשיל אמאנה, שעמד במרכז הדיווחים על סכסוך פנימי בנבחרת קמרון, פתח הפעם בהרכב, שיחק בקישור הקדמי, והיה אחד מהשחקנים המצטיינים של נבחרתו. גם אטו שחזר לחוד הוכיח שוב כמה הוא אפקטיבי בעמדה המקורית שלו, כשמנגד דנמרק בונה על ותיקים כמרטין יורגנסן, יספר גרונקיאר ודניס רומדאל, ונהנית מיכולת מצוינת בעיקר של האחרון באגף הימני.

המחצית הראשונה הייתה מסחררת ומלאה באירועים. אטו ניצל טעות קשה של כריסטיאן פולסן בדקה ה-10 כדי להעלות את קמרון ל-0:1, ניקלאס בנדטנר השווה 23 דקות לאחר מכן וב-11 הדקות שחלפו בין השוויון הדני לשריקה לסיום המחצית הראשונה, הייתה יכולה כל נבחרת לכבוש לפחות עוד שני שערים.

כפי שקרה בתחילת המשחק, גם בתחילתה של המחצית השנייה הייתה זו קמרון שיזמה יותר, אבל הפעם דנמרק ידעה לכבוש ראשונה, מרגלי דניס רומדאל בדקה ה-61 והיא בניגוד ליריבתה, ידעה לשמור על היתרון דרך משחק זהיר ויציאה למתפרצות מסוכנות. אחרי שנקלעה לפיגור, קמרון המשיכה לנסות, אבל נתקלה ביום מצוין של השוער הדני תומאס סורנסן ולבסוף הפסידה וסיימה את דרכה בטורניר.

מחצית ראשונה

דקה 5: הקמרונים פתחו בצורה נחושה וכבר בעטו פעמיים לכיוון העשר מחוץ לרחבה, אלא שהכדורים שלהם לא מצאו את המסגרת.

דקה 7: רומדאל נשלח לרחבה בעזרת כדור עומק איכותי, נכנס מצד ימין ושלח בעיטה חזקה מזווית קשה מעל המשקוף.

דקה 10: גול! כריסטיאן פולסן ביצע טעות ענקית כשמסר כדור רע בחלק האחורי, הכדור הגיע לאמאנה בצד שמאל, זה מצא את אטו חופשי לחלוטין בתוך הרחבה ומתשעה מטרים, לבד מול השוער, אפשר היה לסמוך על החלוץ שיכבוש. 0:1 לקמרון.

דקה 33: גול! רומדאל קיבל כדור ארוך ומדויק לאורך של כ-50 מטרים מקיאר, שלח כדור רוחב מדוד מימין לתיבת החמש וניקלאס בנדטנר גלש ודחק פנימה. 1:1.

דקה 42: סונג איבד 30 מטרים מהשער שלו, רומדאל דהר לתוך הרחבה רק כדי להיבלם על ידי השוער חמידו, הכדור החוזר הגיע לג'ון דאל תומאסון, אבל הבעיטה שלו נהדפה.

דקה 43: קמרון יצאה קדימה במהירות, הכדור הגיע לאטו בתוך הרחבה, אבל הפעם החלוץ הדביק את הכדור לקורה. 20 שניות חלפו ואמאנה קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער הדני, השתחל בין כמה שחקני הגנה, אבל בעט רע לידיים של השוער.

דקה 45+1: אחרי כחמש דקות עמוסות בהזדמנויות בשני הצדדים, שרק השופט למחצית. אם הקצב הזה יימשך גם במחצית השנייה, נראה כאן עוד כמה וכמה שערים.

מחצית שנייה

דקה 46: ג'רמי העלה כדור קרן, סטפן מ'ביה עלה בכוח ונגח לכיוון הרשת העליונה, סורנסן התרומם והדף לקרן.

דקה 60: אסו אקוטו פרץ היטב בצד שמאל והעביר כדור מצוין לפייר וובו, החלוץ התסובב יפה, אבל משבעה מטרים בעט כדור חלש לידיים של סורנסן.

דקה 61: גול! דנמרק יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לרומדאל בצד הימני של הרחבה, קשר אייאקס העביר מימין לשמאל, התגבר על מאקון שהגיע כדי לחפות על אסו אקוטו, ובעט לפינה הרחוקה של חמידו. 1:2 לדנמרק.

דקה 66: הלחץ הקמרוני נמשך, והפעם אטו העביר כדור רוחב מדויק, אבל ז'אן מקון בעט חזק מתוך הרחבה מעל לשער.

דקה 70: ג'ון דאל תומאסון עשה תנועה אלכסונית של חלוץ גדול וקיבל כדור עומק שחלף על פני כל ההגנה הקמרונית, אבל ניסיון ההקפצה שלו נעצר על ידי חמידו.

דקה 77: אמאנה נשלח לרחבה, הגיע למצב מצוין בחלק הימני של הטבלה ובעט חזק ושטוח, מימין לשמאל, אבל סורנסן הדף נהדר.

דקה 85 - אידריסו בזבז עוד הזדמנות קורצת, כשנגיחה שלו מחמישה מטרים עלתה מעל לשער.

קמרון: סולימנו חמידו, סטפן מ'ביה, סבסטיאן בסונג (מוחמדו אידריסו, 73), ניקולא נ'קולו, בנואה אסו-אקוטו, אלכס סונג, ג'רמי, איונג אנו (ז'אן מאקון, 46), אשיל אמאנה, סמואל אטו, פייר וובו (וינסנט אבובקאר, 79).

דנמרק: תומאס סורנסן, לארס יקובסן, סימון קיאר, דניאל אגר, סימון פולסן, כריסטיאן פולסן, מרטין יורגנסן (דניאל ינסן, 46), יספר גרונקיאר (תומאס קאלנברג, 67), דניס רומדאל, ג'ון דאל תומאסון (יקוב פולסן, 86), ניקלאס בנדטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully