וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "מתנצל בפני האוהדים על דבריי"

ווין רוני יצא נגד שריקות הבוז של אוהדי אנגליה, וחזר בו: ”הייתי מתוסכל”. הנסיך וויליאם לוקח אחריות על הפריצה לחדר ההלבשה

באנגליה עדיין מנסים לעכל את התיקו המביך מול אלג'יריה, ו-24 שעות לאחר מכן, חלק מהשחקנים עושים עם עצמם חשבון נפש. אחד שכזה הוא ווין רוני, שדווקא הסתכל אל הרגעים שלאחרי המשחק, ולא על הרגעים בהם היה על הדשא. כזכור, רוני הפנה את זענו כלפי אוהדי נבחרת אנגליה, שלאחר המשחק החלו לשרוק בוז לשחקנים. רוני שפגש את התקשורת אמר אתמול בציניות: "נחמד לשמוע את האוהדים שלך שורקים לך בוז".

היום התנצל על כך השחקן, ואמר: "אמרתי כמה דברים בלהט הרגע מתוך תסכול מהיכולת שלנו, ומהתוצאה", אמר רוני. "אני מתנצל אם פגעתי במישהו מהאוהדים בגלל דבריי". אלא שספק גדול אם הדברים יוכלו לשנות משהו בקרב האוהדים, שמאוד לא אהבו את הדברים, במיוחד אחרי ההופעה האנמית של הנבחרת, ועושה רושם שהדרך היחידה של רוני וחבריו באמת לכפר על הדברים והיכולת תהיה ניצחון מרשים במשחק הבא של הנבחרת, מול סלובניה. הפסד או תיקו, ודי בטוח ששום התנצלות לא תתקבל.

בכלל, עושה רושם שבאנגליה מנסים להוריד את רמת הלחץ והרעש מסביב לנבחרת, והיום גם דייויד בקהאם, שהותקף על ידי אוהד שהסתנן לחדרי ההלבשה, יצא אל התקשורת וטען כי האירוע אינו חמור כפי שכולם מתארים. "האוהד פשוט נכנס בצורה מאוד רגועה, לא העיר על היכולת במשחק, הוא פשוט נכנס ואמר לי שלום", אמר בקהאם. "לא היה ריב, ולא היתה כל אגרסיביות מצידו מצידו. למזלנו זה היה אחרי שהנסיכים וויליאם והארי עזבו את חדר ההלבשה". ואם כבר הנסיכים, אולי שם צריכה להתחיל ועדת החקירה. הנסיך וויליאם אמר בחיוך כשנשאל על העניין: "זו היתה אשמתנו. הארי ואני השארנו את הדלת פתוחה".

עיתוני אנגליה חסרי רחמים

יממה אחרי התיקו שמסבך את מצב האנגלים בבית ומסכן את מעמדם, עיתוני אנגליה חוגגים על פאביו קאפלו והנבחרת שלו. ה-0:0 הוציא את זעמם של אוהדי אנגליה ביציעים, אך לא השאיר את כותבי הטורים והכותרות הסנסציוניות באדישות. 'מירור' פירסם טור שבו עשרת הדברים שאנגליה למדה בעקבות התיקו המביך. בכותרת התייחסו שם לארון לנון, עליו נכתב: "איפה היית בלילה שבו לנון היה חרא?". טור אחר שאל "מדוע אנגליה לא יכולה לשחק כמו קבוצת פרמייר ליג", מציע לשלב בהרכב את ג'ו קול ולהוציא ממנו את פרנק למפארד. כותרת אחרת טוענת ש"הפלופים של קאפלו לא מתאימים ללבוש את החולצה".

ב"גארדיאן" נכתב ש"כפי שהדברים נראים, סלובניה תכה את אנגליה בישבנים", כשכותרת המשנה מסבירה שקאפלו אמור היה להביא לאנגליה תקווה, אך במקום זאת הנבחרת סיימה בתיקו שני נוסף שהיה "בלתי ניתן לצפייה מבחינה קומית".

באנגליה עסוקים לא מעט גם בתקרית בטחונית שמערערת כעת עוד יותר את המחנה לאחר שאוהד לבוש בבגדי הנבחרת עשה את דרכו דרך מעגלי האבטחה והצליח להסתנן לחדר ההלבשה של אנגליה, תוך שהוא צועק ומקלל את דייויד בקהאם. כעס רב יצא מכיוונם של אנשי ההתאחדות האנגלית, שהגישו תלונה לפיפ"א כשהם טוענים: "זה בלתי מתקבל על הדעת. למזלנו לא נגרם נזק רציני, אבל אנחנו נתלונן לפיפ"א".

ב"סאן" שלחו התנצלות חמה לסוון גוראן אריקסון, שהדריך את אנגליה בין 2001 ל-2006: "סליחה סוון. נראה שהקדנציה שלך הייתה תור הזהב ב-40 השנים האחרונות של הכדורגל האנגלי". מעבר לכך, השתמשו שם בציטוט של ווינסטון צ'רצ'יל וכתבו: "אף פעם במשחק בגביע העולמי לא הוצע כל כך מעט עבור כך הרבה אנשים". כותרת נוספת הייתה "רו-בו-זלה", על משקל וובוזלה כשהמשמעות היא שריקות הבוז לווין רוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully