וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: בוטלו המשחקים בין טורקיה לישראל

בשל המצב המתוח בין שתי המדינות החליט האיגוד האירופי להעניק לכל אחת מהנבחרות שני נצחונות ביתיים של 0:3

איגוד הכדורעף האירופי קיבל היום (שישי) החלטה תקדימית לבטל את המפגשים הצפויים בין נבחרות הנשים של ישראל וטורקיה במסגרת היורוליג האירופי, שהיו אמורים להתקיים בשני סופי השבוע הבאים, באנקרה וברעננה.

האיגוד הודיע היום ליו"ר איגוד הכדורעף הישראלי, יעקב שטופמן, כי ההחלטה קובעת כי לשתי הנבחרות יירשמו שני ניצחונות ביתיים של 0:3 וארבעת המפגשים המתוכננים יבוטלו בשל המצב המתוח בין טורקיה לישראל. את ההודעה מסר יו"ר האיגוד האירופי, אנדרה מאייר, שכתב גם כי נשקלה האפשרות לקיים מפגש במקום ניטראלי, אך הניסיון לארגן כזה מפגש לא צלח.
נבחרת הנשים של ישראל משחקת העונה לראשונה ביורוליג האירופי. בשבוע שעבר ניצחה פעמיים את נבחרת יוון, 1:3 ו-0:3.

בתגובה להודעת האיגוד האירופי הביע שטופמן צער :"צר לנו שהפוליטיקה מנצחת את הספורט. הודעתי לראשי האיגוד האירופי שלנו אין שום בעיה לארח את הטורקיות וכמובן להתארח בטורקיה. בין שני האיגודים יש יחסים מצוינים וחבל שנקלענו למצב כזה"

ההודעה על ביטול המשחקים תפסה את מאמן הנבחרת, אריה זלינגר, במהלך תדרוך וידאו לשחקניות בבית המלון בעיירה איה מונטה בספרד : "חבל מאוד שזו ההחלטה, מאוד רצינו לשחק נגד טורקיה" אומר זלינגר ומוסיף :"לנו אין בעיה לארח את הטורקיות ברעננה, אם להם יש בעיה לארח אותנו באנקרה אז שיארחו אותנו בכל מקום אחר שהם יבחרו, למה לבטל את המשחקים? זו החלטה שגורמת לספורט להפסיד וחבל לי".

בינתיים, הפסידה נבחרת הנשים לספרד 3:2 במשחק הראשון בין שתי הנבחרות במסגרת היורוליג. הישראליות כבר הצליחו לחזור מפיגור של 2:0 מול הספרדיות, אבל הפסידו במערכה החמישית הצמודה 21:19. מחר יתקיים משחק נוסף בין שתי הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully