וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון - דנמרק: זמן לשנות גישה

שחקני של פול לה גואן יצטרכו לשכוח מהצרות בחדר ההלבשה על מנת להימנע מהדחה, גם הדנים מחפשים נקודות ראשונות

באפריקה סימנו ערב המונדיאל את קמרון כאחת הנבחרות שמסוגלות לייצג את היבשת השחורה בגאווה, אבל משחק הפתיחה של האריות הסתיים בהפסד מאכזב 1:0 ליפן, וגרם למהומת אלוהים בחדר ההלבשה של הנבחרת. המאמן פול לה גואן האשים את שחקניו שעלו למשחק בגישה הלא נכונה, הקשר אשיל אמאנה ביקר את הצרפתי, שחטף אש מהתקשורת המקומית על השארתם של אלכס סונג וג'רמי מחוץ להרכב, כשבמקביל הביקורות כלפי סמואל אטו רק החריפו.

לקרב השני שלהם בדרום אפריקה יעלו הקמרונים אחרי העימות המוקדם בין הולנד ליפן, שתי המנצחות של מחזור הפתיחה בבית ה', כשכל תוצאה פרט לתיקו תגביר עוד יותר את הלחץ בשני המחנות, ובעיקר בצד האפריקאי, אחרי האכזבה ביבשת מדרום אפריקה וניגריה. בתגובה לביקורות צפוי לה גואן להחזיר את סונג הצעיר למרכז הקישור במקומו של ג'ואל מאטיפ, כשאטו עשוי לחזור לתפקד כחלוץ מטרה בחוד במקום להיות מתופקד באגף ימין.

"כרגע אנחנו פשוט לא מספיק טובים", אמר לה גואן לקראת המשחק. "תפקידי כמאמן הוא לבחור את ההרכב ואני מודע לאחריות המגיעה בעקבות כך. אני לא מתכוון להתעקש על הבחירות שלי מהמשחק הראשון, כי ברור לכולם שהן לא הצליחו. הכינוי של הנבחרת שלנו הוא האריות, ואני מקווה שנעלה למשחק עם רוח של אריות".

הרכב משוער: סולימנו חמידו, סבסטיאן בסונג, סטפן מ'ביה, ניקולא נ'קולו, בנואה אסו-אקוטו, אלכס סונג, ז'אן מאקון, איונג אנו, אשיל אמאנה, סמואל אטו, פייר וובו.

דנמרק מחכה לבנדטנר

גם לדנים היו לא מעט ציפיות עם ההגעה לדרום אפריקה, אבל ההפסד 2:0 להולנד במשחק הראשון, ובעיקר הרמה שהציגו שחקניו של מורטן אולסן, החזירו את הסקנדינבים לקרקע. כעת הגיעו הדנים לרגע האמת שלהם כבר במחזור השני, במטרה להימנע מהפסד נוסף שיקרב אותם להדחה ראשונה אי פעם בשלב הבתים, אחרי שבשלוש ההופעות הקודמות שלהם במונדיאל, ב-1986, 1998 ו-2002, הם העפילו לפחות לשמינית הגמר.

במחנה הדני עסקו השבוע בעיקר בניקלאס בנדטנר, שעלה לא כשיר במאת האחוזים למשחק מול ההולנדים וירד מדדה לספסל רבע שעה בתוך המחצית השנייה. מאז לא התאמן חלוצה של ארסנל עם חבריו, אך האדומים עדיין אופטימיים בקשר לשיתופו מול קמרון, בידיעה שמדובר בקרב של להיות או לחדול. במידה ובנדטנר לא יספיק להתאושש בזמן, צפוי סורן לארסן להחליפו בחוד.

הרכב משוער: תומאס סורנסן, לארס יקובסן, סימון קיאר, דניאל אגר, סימון פולסן, כריסטיאן פולסן, תומאס אנבולדסן, מרטין יורגנסן, דניס רומדאל, תומאס קאלנברג, ניקלאס בנדטנר (סורן לארסן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully