וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודולסקי: "בדרך כלל אני מניה בטוחה בפנדלים"

לוקאס פודולסקי הודה ששום דבר לא עבד לגרמניה בהפסד לסרביה. יואכים לב: "חלק מהצהובים לא היו מוצדקים"

אנשי נבחרת גרמניה לא הבינו מאיפה זה בא להם. אחרי הניצחון 0:4 על אוסטרליה במחזור הראשון, הם קיוו לעשות את העבודה מול נבחרת טובה, אך כזו שגם פישלה בגדול במונדיאל הקודם שהתקיים בגרמניה. גרמניה רצתה כרטיס לשמינית הגמר, אבל קיבלה בפועל הפסד 1:0 וספסול במשחק הבא למלך השערים של המונדיאל ב-2006, מירוסלב קלוזה, שהורחק בדקה ה-36.

למאמן גרמניה, יואכים לב, היו בעיקר תירוצים בסיום המשחק, חלקם יכולים להיות מוצדקים מאחר והרחקתו של קלוזה הייתה מפוקפקת לפי מצלמות הטלוויזיה. "ספגנו במשחק הזה שמונה כרטיסים צהובים, מהם שניים לקלוזה. אני חושב שזה היה מיותר. לדעתי, היו לפחות שני תיקולים שלא הצריכו שליפת כרטיס צהוב. במקרה של קלוזה, הוא בסך הכל רצה להרחיק את הכדור מהאיזור ופגע בטעות ברגלו של היריב".

ארנה פרידריך חיזק את לב ואמר: "כמעט בכל פעם ששחקן שלנו ביצע עבירה, הוא קיבל כרטיס צהוב. מעטים מאיתנו סיימו את המשחק הזה ללא כרטיס". תומאס מולר התייחס לעובדה שמירוסלב קלוזה לא ישתתף במשחק הבא נגד גאנה ואמר: "הנסיון הרב שלו ומשחק הראש יחסרו לנו, ונהיה חייבים למצוא דרך לפצות על כך כקבוצה".

לוקאס פודולסקי יכל לגרום לחבריו לנבחרת לצאת מהמשחק הזה עם חצי חיוך, אבל גם הוא סבל מחוסר מזל והחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים, שיכלה להציב את נבחרתו עם רגל וחצי במשחק הבא. פודולסקי הסביר בסיום המשחק: "בדרך כלל אני מניה בטוחה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים, אבל הפעם השוער הדף ממש טוב. במחצית השניה הפעלנו הרבה לחץ, היו לי שלושה או ארבעה מצבים שעבדו נגד אוסטרליה, אבל לא עבדו הפעם".

המאמן המאושר של הנבחרת הסרבית, רדומיר אנטיץ', היה מסופק מאוד בעיקר לאור העובדה שנבחרתו כבר לא תצטרך להסתכל על תוצאות של נבחרות אחרות במחזור הבא: "האמנתי שהשחקנים שלי יכולים לעשות את זה. אני לא יודע אם זה הקאמבק של הלוחמים, אבל אני יודע שאנחנו חייבים להישאר חיוביים", אמר אנטיץ' והוסיף: "יש לנו הזדמנות מצויינת מכיוון שאנחנו תלויים רק בעצמנו במשחק הבא. זה היה ניצחון גדול מאוד עבור העם שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully