וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד - יפן: לנטרל את הנינג'ות

נבחרת האורנג' מחפשת ניצחון על הלוחמים של טאקשי אוקאדה, שיבטיח לה את ראשות בית ה' (שבת, 14:30, ערוץ 1 ו-HD)

אחרי שפתחו עם ניצחונות, נפגשות שתי מוליכות בית ה', נבחרות הולנד ויפן (יום שבת, 14:30, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD), במטרה להשיג ניצחון שני רצוף, להתבסס במקום הראשון ולהבטיח את העלייה לשלב שמינית הגמר. המשחק ייערך בסוקר סיטי ביוהנסבורג, היכן שהולנד השיגה את הניצחון הראשון שלה במונדיאל, כשגברה על דנמרק.

הולנד שיחקה בעבר שלוש פעמים נגד יריבה אסייתית בטורנירי גביע העולם, וניצחה בכל שלושת המשחקים, אבל עתה אסור לה לסמוך על הנתונים ההיסטוריים כי עומדת מולה נבחרת ממושמעת ונחושה, שמסוגלת להפתיע. המאמן ברט ואן מרוויק לא צפוי לערוך שינוי בהרכב שפתח מול דנמרק, ועשוי להשתמש שוב באלג'רו אליה כשחקן כנף שעולה מהספסל ומכניס מומנטום למשחק ההולנדי. אריאן רובן, המחלים מפציעה, לא ייכלל בסגל.

אולם למרות הכבוד ליריבה, בהולנד יודעים כי הם הפייבוריטים ולא מסתירים זאת. "אנחנו בוטחים בעצמנו, אבל נמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו", אמר קפטן האורנג' ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שרשם מול דנמרק את הופעתו ה-100 במדים הלאומיים. "יש לנו יריבה שקשה לנצח. אנחנו חייבים לשמור על הסגנון שלנו גם כשדברים לא בדיוק יצליחו לנו".

ווסלי סניידר, שלא הבריק מול הדנים, אמור להראות ניצוצות של כדורגל, אולם לא צפויים לו חיים קלים מול הסמוראים. "הם רצים בלי הפסקה", אמר הקשר, "במפגש הידידות שלנו איתם ניצחנו, אבל הם הפעילו עלינו המון לחץ בשעה הראשונה של המשחק".

הרכב משוער נבחרת הולנד: מארטן סטקלנבורג, ג'ובאני ואן ברונקהורסט, יוריס מאתייסן, ג'ון הייטינחה, גרגורי ואן דו וויל, רפאל ואן דר וארט, נייג'ל דה יונג, ווסלי סניידר, מארק ואן בומל, דירק קאוט, רובין ואן פרסי.

יפן סימנה את סניידר

ניצחונה של יפן על קמרון היה הראשון שלה מחוץ לגבולותיה, במסגרת הגביע העולמי. יפן הראתה שגם ללא הקהל הקנאי שלה, היא מסוגלת להרשים בגביע העולמי והסמוראים הפגינו מול קמרון משחק מלא נחישות, סדר ומשמעת. נגד הולנד זה ודאי יעזור כדי לבלום את היריבה, אבל אם היפנים רוצים לצאת עם שלוש נקודות, עליהם להתעלות מעבר ליכולת במשחק הראשון.

"הפסדנו במשחק הידידות מולם, ואנחנו מלאים מוטיבציה לנצח הפעם", אמר קשר יפן דייסוקה מאטסוי, "נראה אם נצליח להוציא תוצאה טובה, אבל בטוח שלא נרים ידיים ונילחם עד הסוף". המפתח לביצוע המשימה הוא ניטרולו של ווסלי סניידר. "הוא מסתובב בכל המגרש ומחזיק הרבה בכדור", אמר קשר יפן יוקי אבה, והוסיף, "ש להם עוד הרבה שחקנים טובים ויהיה קשה, נצטרך לשים עין גם עליהם. ההולנדים יודעים שהכוח שלהם בהתקפה, ככה שנצטרך ללחוץ אותם ולתסכל אותם".

הרכב משוער נבחרת יפן: אייג'י קוואשימה, יאסויוקי קונו, יוג'י נקזאווה, טוליו, יואיצ'י קומאנו, יוטי נגאטומו, יוקי אבה, יושיטו אוקובו, יאושיטו אנדו, דייסוקה מאטסוי, קייסוקה הונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully