וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבאלדו נחת: "בטוח שנשיג תואר"

18.6.2010 / 16:05

הבלם הברזילאי של ויאדוליד, שכבר סיכם במכבי תל אביב, הגיע לישראל מלא ציפיות וטען: "זה אתגר גדול, לא ירידה ברמה"

רענן ברנובסקי

צילום ועריכה: נועם אשל

הבלם הברזילאי ניבאלדו בטיסטה סנטנה (30), שסגר את תנאיו במכבי תל אביב, נחת היום בישראל והתקבל בחום על ידי כמה עשרות מאוהדי הקבוצה שהמתינו לו בטרמינל בנתב"ג. "אני נמצא בכושר טוב מאוד וכבר מוכן להתחיל להתאמן", אמר הבלם ששיחק בעונה שעברה במדי ויאדוליד הספרדית. "הייתה לי טיסה ארוכה של 14 שעות, זה מעייף, אבל היה שווה במיוחד בשביל לראות כאן את כל האוהדים האלה שחיכו לי. אני יודע קצת על מכבי, אני יודע שזה מועדון שתמיד נלחם על כל התארים ואין סיבה שזה יהיה שונה העונה".

הברזילאי יודע שבמועדון הושקעו כספים רבים העונה והובא רכש נוצץ: "באתי להיות חלק מקבוצה חזקה שתילחם על תואר האליפות. שמעתי שבנו כאן קבוצה חזקה מאוד בשביל ללכת על כל התארים ולמרות שבעונה שעברה הם לא זכו בתואר, העונה אני בטוח שנשיג תואר". ניבאלדו התייחס למעבר מהליגה הספרדית לישראל והוסיף: " זו לא ירידה ברמה עבורי. זה בסך הכל עוד מטרה ואתגר גדול בקריירה שלי ואני אשמח ללמוד תרבות חדשה ומנהגים חדשים, זו תהיה נסיון והתנסות מעניינת". הברזילאי מגיע לישראל כשחקן חופשי וצפוי לחתום בשבוע הבא לאחר שיסיים את כל הבדיקות הרפואיות.

במקביל, ימשיכו ראשי המועדון במשא ומתן עם ויאדוליד על כרטיסו של הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שהתלהב מאוד להצטרף למכבי תל אביב אחרי יומיים בהם שהה בישראל השבוע. גם הוא כבר סגר את תנאיו במדי הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully