וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן ג'ונסון נמצא על הכוונת של מוריניו

מאמן ריאל מעוניין לצרף את מגן ליברפול, במידה שמייקון לא ישוחרר מאינטר. מעברו של די מריה יהפוך רשמי בשבוע הבא

ז'וזה מוריניו מתחיל לפזול לכיוונה של ליברפול כשהיום (שישי) פורסם כי ריאל מדריד מתכוונת להציע לאדומים 15 מיליון ליש"ט עבור גלן ג'ונסון. ה"סאן" טוען כי מוריניו מקווה לצרף את המגן הימני, כשהוא נחשב לאחד המועמדים המובילים להצטרף.

מי שעדיין נמצא בראש רשימת הקניות של ה'מיוחד' הוא מייקון, ששיתף פעולה עם מוריניו באינטר. אלא שרפא בניטז כבר הבהיר לראשי הקבוצה שהוא מעוניין לשמור על המגן הימני שלו ולכן מוריניו כבר לוטש עיניים לעבר מועמדים אחרים. ג'ונסון בן ה-25 שיחק אצל מוריניו בצ'לסי, אבל בתקופתו של המאמן הוא נמכר לפורטסמות תמורת שישה מיליון ליש"ט חודש לפני שהוא עזב את הקבוצה ב-2007.

שנתיים לאחר שעזב את צ'לסי, ג'ונסון הצטרף לליברפול תמורת 18 מיליון ליש"ט, שהועברו לפומפי, ומאז המגן תפס גם מקום בסגל הנבחרת.

המעבר של די מריה יהפוך לרשמי בשבוע הבא

קשר נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה נמצא כרגע במונדיאל בדרום אפריקה ומנסה לכוון את כולו למשחקי האלביסלסטה, אלא שהוא מטה אוזן אחת גם למו"מ שמתנהל בין סוכניו, קבוצתו לשעבר, בנפיקה, וקבוצתו העתידית, ריאל מדריד.

די מריה עצמו מיאן לדבר רבות על המו"מ, ורוצה, כאמור, להתרכז כל כולו בנבחרת ובהצלחתה. "אין שום דבר חדש בינתיים, אבל אני מקווה ומאמין שריאל תסגור את כל הפרטים". בספרד מדווחים כי המעבר של די מריה לבלאנקוס של ז'וזה מוריניו יהפך לרשמי בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully