וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא יא טורה עובר למנצ'סטר סיטי

שחקן ברצלונה יתאחד עם אחיו במועדון האנגלי, לאחר שברצלונה הסכימה למכור אותו ב-25 מיליון ליש"ט. ישתכר 6 מיליון לעונה

יא יא טורה יהפוך בעונה הבאה לשחקנה של מנצ'סטר סיטי. הקבוצה האנגלית הסכימה להיענות לדרישה של ברצלונה שעמדה על 25 מיליון ליש"ט, וכך שחקן נבחרת חוף השנהב, השוהה כרגע במונדיאל, יעשה את המעבר לקבוצת הכוכבים של רוברטו מאנצ'יני וישחק בה החל מהעונה הבאה.

יש לציין כי שני המועדונים צריכים עדיין לסגור אי אילו פרטים אחרונים בחוזה, לפני שתיסגר ההעברה הכי גדולה בינתיים של הקיץ הזה בממלכה. רופאי מנצ'סטר סיטי עושים את דרכם לדרום אפריקה כדי להיפגש ולבדוק את טורה, זאת על מנת לזרז את הליך ההעברה.

טורה, 27, יחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה התכולה ממנצ'סטר, וירוויח שכר של כ-6 מיליון ליש"ט לעונה. בכך הוא גם ישלים איחוד מרגש עם אחיו, קולו, שגם משחק בקבוצה.

טורה כבר מזמן היה מחוזר על ידי הסיטי, שרצתה כבר להביאו אליה לפני שנה וחצי, אלא שאז הוא חתם על חוזה חדש בבארסה והמשיך דרכו במועדון. בשנה האחרונה סבל טורה מהתעלמות מצידו של המאמן פפ גווארדיולה, שהעדיף אחרים על פניו במגרש.

סוכנו של טורה, דימיטרי סילוק, התבטא בעבר ואמר כי הוא לא רואה את מקומו של השחקן שלו באלופת ספרד לאור מיעוט הדקות. "הנשיא היוצא ז'ואן לאפורטה, הנשיא הנכנס סנדרו רוסל, גווארדיולה ואנוכי", אמר סילוק, "כולנו רצינו שטורה יישאר בברצלונה - זה אחד המועדונים הכי גדולים בעולם. הכל מושלם מלבד דבר אחד - לשחק 65 אחוזים מהזמן זה לא מספיק עבור שחקן כמו יא יא, וזו הסיבה היחידה בגללה אנחנו עוזבים".

אגב, מי שנתן את אישורו לעסקה היה גם הנשיא החדש של בארסה, רוסל, שנבחר רק לפני ארבעה ימים לתפקיד ועדיין לא נכנס אליו באופן רשמי. "הייתי חייב לקבל את דעתו בנושא, הוא הנשיא החדש", הוסיף סילוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully