וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: נבחרת הנוער הפסידה לרוסיה

17.6.2010 / 21:26

שחקניו של דני פרנקו שנמצאים בדרג ב', פתחו שלושה משחקי אימון מול הרוסים עם הפסד 65:41. הקדטים ניצחו את רוסיה

נבחרת הנוער של ישראל פתחה הערב (חמישי) באולם הפחים את משחקי האימון לקראת אליפות אירופה לנוער דרג ב' שתיערך בתל אביב, עם הפסד 65:41 לנבחרת רוסיה מדרג א'. המשחק היה הראשון מבין שלושה שיקיימו הנבחרות בסוף השבוע. ישראל פתחה בחמישייה עם תומר בר אבן, עוז בלייזר, בר טימור, גיא לוי ורם אליאספור, ולרבע הראשון ירדו הרוסים ביתרון 10:18. הרוסים שלטו במשחק ללא עוררין, ירדו ליתרון 21:40 במחצית, שטיפס עד ל-26:55 בסוף הרבע השלישי. שחקניו של פרנקו הצליחו לצמק ברבע האחרון ובסיום כאמור 41:65 לרוסיה.

קלעו לישראל: בר טימור 9, בר מאור 6, לירז אריאלי וניב סולומון 5 כל אחד, ליאור שם טוב 4, עוז בלייזר 3, תומר בר-אבן ואור סולומון 2 כל אחד, גיא לביא 1. בלט ברוסיה: טרושקין 19 נקודות. מאמן הנבחרת דני פרנקו אמר בסיום: "היה משחק לא טוב שלנו. ההפרש בין שתי הקבוצות הוא לא כמו שמשתקף בתוצאת הסיום. מחר אחרי הצהריים יש לנו משחק נוסף מול הרוסים ואני יודע שנשחק טוב יותר ".

הקדטים פתחו ברגל ימין

במשחק אימון שנערך מוקדם יותר היום, גברה נבחרת הקדטים של ישראל, שמורכבת משחקני האקדמיה לכדורסל של איגוד הכדורסל, על נבחרת רוסיה 74:78. שחקניו של רובי בלינקו, שהיו היחידים בקיץ שעבר מבין נבחרות ישראל שלא ירדו לדרג ב', פתחו את המשחק מצוין, והוליכו 18:21 בסוף הרבע הראשון, אלא שעד המחצית הרוסים העדיפים ביצעו מהפך וירדו עם יתרון 38:43. משחק מצוין של איגור קולשוב הוביל את הנבחרת במחצית השניה למהפך, ליתרון 57:59 בסוף הרבע השלישי ובסיום לניצחון 74:78. הנבחרות יקיימו בסוף השבוע עוד שני משחקי אימון.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 29, אדר בן עליזה 15, רפאל יצחק 13, מקסים קיקוס 7, שי זלץ וישי כסלו 4 כל אחד, יניב סולומון, דניאל ששון, ונאור שרון 2 כל אחד. מאמן נבחרת הקדטים רובי בלינקו אמר בסיום: "אני שמח שפתחנו את משחק ההכנה הבינלאומיים שלנו בניצחון ראשון. במשחק הזה היו נקודות רבות מהם יצאתי מאד מעודד, כמו מספר נקודות שעלינו לשפר. אין לי ספק שהיכולות הגופניות שלנו והשליטה בריבאונד היו שני האלמנטים החשובים שהביאו את הניצחון. יש לנו עוד דרך ארוכה במסע ארוך שיסתיים באמצע חודש אוגוסט באליפות אירופה. מעל הכול השחקנים הראו הרבה אופי ונחישות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully