וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול חתם במכבי חיפה

17.6.2010 / 22:04

הרכז הפך לרכש הראשון של אלעד חסין כמאמן הירוקים: "מקווה שאיתי המועדון ימשיך בדרך שעשה בשנים האחרונות ואף יותר"

אבי בן שימול חתם הערב (חמישי) לשנתיים במכבי חיפה, אחרי שהעדיף את הצעת הירוקים על פני הצעות מברק נתניה ומקבוצתו בעונה החולפת, מכבי ראשון לציון, וירוויח 60 אלף דולר לעונה. הרכז הפך לרכש הראשון של הקבוצה מאז מינויו של אלעד חסין למאמן במקומו של אבי אשכנזי.

"אני מאד שמח להגיע לקבוצה גדולה כמו מכבי חיפה", אמר בן שימול לאחר החתימה. "אני מקווה שאיתי המועדון ימשיך בדרך שעשה בשנים האחרונות ואף יותר". חסין הוסיף: "בן שימול הוא ההחתמה ראשונה שלנו וכמובן שיהיו עוד, כשהמטרה לבנות קבוצה טובה ומאוזנת".

בן שימול (26, 1.95) גדל במכבי תל אביב ועבר בכל נבחרות הצעירות, שם היה לרוב המחליף של יותם הלפרין ורביב לימונד, כשבאחת מהן אף זכה במדליית הכסף באליפות אירופה לעתודה. אחרי שקלע סל בגמר היורוליג מול סקיפר בולוניה, נדד לגליל עליון, בה עלה בעיקר מהספסל במקומו של יוגב אוחיון, למרות קשר טוב עם עודד קטש.לפני שנתיים הגיע כתקווה גדולה לאשקלון, שלא עמדה בציפיות, אך לעומת זאת בן שימול הראה ניצוצות ורשם 7.5 נקודות ו-3.4 אסיסטים למשחק בקבוצה הדרומית, ואת העונה שעברה העביר בראשון לציון, במדיה רשם 8.9 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully