וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אני לא יודע אם השער נכבש בגללי"

הניגרי לא לקח אחריות על השער שהעניק ליוון את ה-1:2: "הכדור התנועע בצורה מוזרה". רהאגל: "נהיה יותר חלשים מארגנטינה"

נבחרת יוון עשתה היום (חמישי) היסטוריה. לא רק שהנבחרת הים תיכונית כבשה לראשונה בתולדותיה שער במונדיאל, היא גם ניצחה בפעם הראשונה, 1:2 את ניגריה במחזור השני של בית ב'. אחרי תצוגה מאכזבת והפסד לדרום קוריאה במשחק הפתיחה שלהם, ליוונים שוב יש סיכוי לעלות לשמינית הגמר, אבל במשחק הבא הם יפגשו את ארגנטינה המרשימה.

"זו נבחרת ברמה עולמית. הם יהיו טובים יותר מאיתנו ונצטרך לחשוב על הדרכים להתמודד איתם. כולם יודעים שארגנטינה היא נבחרת יוצאת מן הכלל", אמר אוטו רהאגל, שיהיה תלוי גם בתוצאת המשחק המקביל בין ניגריה לדרום קוריאה.

בניגריה נרשמה אכזבה, אבל למרות ההשמטה של וינסנט אניימה בדקה ה-71, שאפשרה לואסיוליוס טורוסידיס לכבוש מקרוב את שער הניצחון, אבל ידעו היטב שאילולא הצלות מוקדמות של השוער, המשחק היה נגמר הרבה לפני כן. אניימה אגב, נבחר לאיש המשחק באתר הרשמי של פיפ"א.

הנשרים אמנם הוליכו 0:1 ונראו לא רע בכלל, אבל ההרחקה של סאני קייטה בדקה ה-33, אחרי פגיעה ללא כדור באותו טורוסידיס, טרפה עבורם את הקלפים.

"התחלנו את המשחק בצורה טובה, שלטנו במשחק וכבשנו, ואז הגיעה ההרחקה שגרמה לנו להרבה בעיות", אמר המאמן לארס לאגרבק שניסה לשמור על אופטימיות: "הדבר החיובי הוא שאם ארגנטינה תנצח את יוון, עדיין יהיה לנו סיכוי להעפיל לשמינית הגמר".

המאמן השבדי הוסיף על ההרחקה: "לא יכולתי לראות מה קרה מהמקום בו הייתי על הספסל. הבנתי שהוא בעט בשחקן היריב עם החלק החיצוני של הנעל. ראיתי שהיווני שוכב ומחזיק את הראש, ככה שאני באמת לא יודע, זה היה נראה מוזר".

אניימה משוכנע שיש לניגריה סיכוי להפתיע ולעלות לשמינית הגמר: "נגד יוון אנחנו בונים על מסי שיעזור לארגנטינה ולנו. אנחנו מבחינתנו צריכים לעשות את העבודה". על הטעות שלו, שגרמה להפסד אמר: "הכדור הוא הכדור. אני לא חושב שזו הייתה טעות שלי כל כך מכיוון שהכדור עבר בצורה מוזרה, אבל זה הכדור שיש לנו ועם זה צריך לשחק. הכדור ישפיע גם במקרים אחרים, כך שזה לא משנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully