וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס הודחה ברבע הגמר באיסטבורן

הבלגית שחזרה למגרשי הדשא אחרי כמעט ארבע שנים נכנעה 7:6, 6:4 לויקטוריה אזרנקה. הנין בחצי הגמר בדן בוש

הספירה לאחור לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון ביום שני הקרוב נמשכת, ובטורנירי ההכנה לקראת הגרנד סלאם היוקרתי נערכו היום (חמישי) משחקי רבע הגמר. בטורניר איסטבורן (סך פרסים של 600 אלף דולר), הודחה קים קלייסטרס אחרי הפסד 7:6, 6:4 לויקטוריה אזרנקה. הבלגית המנוסה, במשחקה הרשמי הראשון על דשא אחרי יותר מארבע שנים, הפכה לקורבן נוסף בטורניר המפתיע שהתפתח בדרום אנגליה, אחרי שהבלארוסית האגרסיבית התעלתה בנקודות המכריעות ועלתה לחצי הגמר.

יריבתה הבאה של אזרנקה תהיה מריון ברטולי, שהעפילה לחצי הגמר הרביעי ברציפות של באיסטבורן אחרי שניצחה את מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז בקרב עיקש 7:5, 4:6, 6:7. סבטלנה קוזנצובה הופתעה גם היא עם הפסד 6:4, 7:5 לבת ארצה קתרינה מקארובה, שתפגוש בחצי הגמר את סמנתה סטוסור שגנזה את התקווה של אלנה בלטאצ'ה המקומית עם ניצחון 7:6, 1:6, 0:6.

בטורניר דן בוש בהולנד (סך פרסים של 220 אלף דולר) עשתה ז'סטין הנין בקלות את דרכה לחצי הגמר עם 5:7, 3:6 על כריסטינה בארויס הגרמניה. אלכסנדרה דולגרו הרומניה, שניצחה 6:3, 3:6, 4:6 את ירוסלבה שבדובה הקזחית, תהיה הבאה שתנסה לעצור אותה. בחצי הגמר השני ייפגשו הגרמניה אנדראה פטקוביץ', שניצחה 2:6, 6:7, וקריסטן פליפקנס הבלגית, שניצחה 2:6, 3:6 את דומיניקה סיבולקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully