וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניידר: "ליגת האלופות טובה יותר מהמונדיאל"

קשר נבחרת הולנד לא התרשם עד כה מהטורניר, מאמין שמכאן המצב ישתפר ומזהיר: "אסור לנו להיכנס לאופוריה כמו ב-2008"

סיבוב המשחקים השני של שלב הבתים עורר את המונדיאל בדרום אפריקה, עם שיפור בממוצע השערים וגם ברמת הכדורגל. נבחרת הולנד, עליה בונים כמי שתגיע לשלבים הגבוהים תוך תצוגות מלהיבות, תשחק ביום שבת נגד יפן (שבת, 14:30, ערוץ 1 ו-HD) ולקשרה ווסלי סניידר יש מה להגיד על הרמה של הטורניר עד כה.

"הפייבוריטיות עדיין לא הראמו למה הן מסוגלות ורק גרמניה באמת הרשימה עד עכשיו", אמר כוכבה של אינטר, שבעונה הראשונה שלו עם הנראזורי זכה בטרבל היסטורי, כולל זכייה בליגת האלופות. "אני חושב שכולם התרגלו לתנאים, לכדור ולאווירה ומעכשיו הכל יתחיל לזרום. חוץ מזה, נהניתי לחזות בנבחרות כמו צפון קוריאה וניו זילנד משחקות את הכדורגל שלהן, אבל זה רק ממחיש עד כמה ליגת האלופות טובה הרבה יותר".

על התצוגה של האוראנג' בניצחון 0:2 על דנמרק, אמר סניידר: "קיבלתי מסרונים מהרבה אנשים וכולם נהנו מהמשחק. אני מבין שהתקשורת והקהל בבית לא ממש התלהבו, אבל במשחקים בינלאומיים התוצאה היא הדבר החשוב. ביורו 2008 ציפו מאיתנו להניף את הגביע אחרי שני ניצחונות מרשימים על איטליה וצרפת, וכולנו נסחפנו באופוריה. אנחנו יודעים מה הציפיות מאיתנו ובטוחים שאפשר לשחק טוב יותר, אבל אני לא זוכר זוכה במונדיאל או ביורו שרשמה שישה או שבעה משחקים מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully