וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - אלג'יריה: ג'יימס צפוי לפתוח

רוברט גרין ישלם את מחיר הטעות הגורלית ויאבד את מקומו לשוער פומפי (21:30, ערוץ 1 ו-HD). גם קראגר ובארי בהרכב

אנגליה תתמודד מחר (שישי, 21:30, ערוץ 11 ו-HD) מול אלג'יריה באצטדיון גרין פוינט בקייפטאון, כשהיא חייבת ניצחון כדי להישאר תלויה בעצמה לפני המחזור האחרון. אם לשחקנים של פאביו קאפלו יש עדיין שאיפות להגיע מעבר לרבע הגמר, בו הם לרוב נעצרים, אז ניצחון על אלג'יריה, שהפסידה 1:0 לסלובניה במשחק הראשון, הוא הכרחי. אנגליה מעולם לא הפסידה ליריבה אפריקאית, אבל מחר מוטלת עליה המשימה להוכיח שהיא אכן הנבחרת החזקה עליה דיברו לפני פתיחת המונדיאל, זאת לאחר שבמשחק הראשון איכזבה עם 1:1 מול ארצות הברית. האנגלים יודעים שמשמעותו של המקום השני בבית ג' הוא מפגש עם גרמניה החזקה כבר בבית ד', ומזה היא תנסה להימנע ולפגוש יריבה יותר נוחה כמו גאנה, סרביה או אוסטרליה.

כשהיא ללא הקפטן הפצוע ריו פרדיננד, נאלצת אנגליה עכשיו להתמודד גם ללא המחליף שלו לדלי קינג שנפצע במשחק מול האמריקנים. בלם ליברפול ג'יימי קראגר, שהחליף את קינג מול ארצות הברית, צפוי להיות האיש שיחבור לג'ון טרי במרכז ההגנה האנגלית. החדשות החיוביות שקיבל המנג'ר האיטלקי הן חזרתו של גארת בארי למסלול הבריאות, והוא צפוי לפתוח.

התקשורת האנגלית מדווחת הבוקר (שישי) שקאפלו החליט להדיח את רוברט גרין מההרכב לטובת דייויד ג'יימס הוותיק. המאמן האיטלקי מעדיף את הניסיון של שוער פורטסמות, לו 50 הופעות בינלאומיות, ואילו גרין ישלם על הטעות הגורלית.

ווין רוני, שלא כבש במדי אנגליה מאז ספטמבר האחרון, ו-אמיל הסקי, שכבש רק שבע פעמים ב-59 הופעות, יהיו חייבים לספק את הסחורה בחוד. פיטר קראוץ', שנכנס כמחליפו של הסקי מול ארצות הברית, דיבר על היחס של קאפלו לחלוצים. "הוא אמר לנו שהוא ראה דברים מעודדים במשחק הראשון", אמר החלוץ התמיר, "ואמר שאנחנו חייבים להמשיך להאמין בעצמנו ובמה שאנחנו עושים. אני מקווה שרק נלך ונשתפר מעכשיו והלאה".

הרכב אנגליה: דייויד ג'יימס, גלן ג'ונסון, ג'יימי קראגר, ג'ון טרי, אשלי קול, ארון לנון, פרנק למפארד, גארת בארי, סטיבן ג'רארד, ווין רוני, אמיל הסקי.

סעדאן: "אין לנו מה להפסיד"

גם אלג'יריה סבלה מטעות איומה של השוער שלה, פאוזי שאושי, וגם המאמן שלה רבאח סעדאן נותן גיבוי לאיש שלו בין הקורות וצפוי להעלות אותו בהרכב. הנבחרת היחידה שמייצגת את העולם הערבי איבדה מעט מן התקוה כשהפסידה במשחק בו, לכאורה, סיכוייה להשיג נקודות היו הגבוהים ביותר. "הם נבחרת אדירה, אחת מהפייבוריטיות לזכיה", אמר סעדאן על אנגליה, "זה הולך להיות משחק מאוד, מאוד קשה בשבילנו אבל אין לנו מה להפסיד".

אלג'יריה תיאלץ להסתדר ללא עבדלקאדר גזל, שספג כרטיס אדום מול סלובניה לאחר שעלה מן הספסל. אך סעדאן לא מתרגש ולא מתכוון לעשות שינויים רדיקלים בהרכב, כשהשינוי היחיד שהוא צפוי לבצע יהיה כשאדלן גואדיורה ימלא את מקומו של גזל.

הרכב אלג'יריה: פאוזי שאושי, מאג'יד בוגרה, נדיר בלחאג', אנטר יחיה, רפיק חאליש, מדהי לאסן, קרים זיאני, חסן יבדה, פואד קאדיר, רפיק ג'בור, קרים מאטמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully