וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "היינו חסרי רחמים"

ארגנטינה בדרך לשמינית הגמר אחרי 1:4 על דרום קוריאה, מראדונה מרוצה. היגואין שהבקיע שלושער: "שמח שתרמתי"

האם המונדיאל במגמת התעוררות? אחרי ה-0:3 של אורוגוואי על דרום אפריקה, הביסה היום (חמישי) ארגנטינה את דרום קוריאה 1:4, כשגונזאלו היגואין הבקיע שלושער מרשים שהציב אותו בראש רשימת המבקיעים של הטורניר. היה זה שלושער ראשון בגביע העולמי מאז עשה זאת פאולטה הפורטוגלי ב-2002, ועכשיו היגואין וארגנטינה עם שש נקודות וכבר יכולים לפנטז על השלב הבא. דייגו מראדונה יכול להיות מרוצה מאוד מהחלק הקדמי, שם מלבד היגואין ניתן היה להבחין בשיתוף פעולה נפלא בין לאונל מסי, אנחל די מריה וקרלוס טבז, כשגם סרחיו אגוארו נתן תרומה מהספסל.

מסצ'ראנו: "הרעש באצטדיון מפריע לנו לתקשר"

"היינו חסרי רחמים, הקוריאנים לא הצליחו להסתדר איתנו", התגאה מראדונה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "הם אמנם הבקיעו, אבל לרגע הם לא היו דומיננטיים במשחק הזה. יש לי 23 שחקנים וכולם מוכנים לעלות על מדים ולעבוד על המגרש. זה משמח אותי ונותן לי שקט נפשי. שיחקנו מצוין".

מראדונה היה מרוצה מהיכולת של ניקולאס בורדיסו, שהחליף במחצית הראשונה את וולטר סמואל שנפצע ואף בישל את השער הראשון של היגואין. בורדיסו בכל מקרה צפוי לפתוח בהרכב במשחק הבא, זאת עקב הצהוב השני שספג חונאס גוטיירז, המשמש כמגן הימני של ארגנטינה במונדיאל עד כה.

מראדונה ניצל את ההזדמנות במסיבת העיתונאים כדי להתנצל בפני נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, אותו תקף אתמול. "אני רוצה לבקש את סליחתו באמצעות העיתונאים, אבל אני לא אתנצל בפני פלה. דיברתי עם פלאטיני והוא הבהיר שהדברים שיוחסו לו לא נאמרו על ידו". כשנשאל לגבי החיבוקים והנשיקות המאפייינים את המחנה הארגנטינאי בימים אלה, השיב מראדונה: "אף אחד לא יכול לחשוד שהתהפכתי, אני אוהב נשים".

היגואין, כאמור, הפך לארגנטינאי הראשון שחוגג שלושער במונדיאל מאז עשה זאת גבריאל באטיסטוטה מול ג'מייקה ב-1998. "משמח אותי לנצח ולעשות משהו עבור הנבחרת", אמר חלוצה של ריאל מדריד. "היינו ראויים לניצחון ונמשיך לשחק ולהיות נאמנים לסגנון שלנו".

למרות התוצאה המרשימה, לארגנטינה היו מספר רגעי מתח במהלך המשחק, בעיקר לאחר שער החובה שנבע מטעות אומללה של הבלם מרטין דמיקליס. חאבייר מסצ'ראנו ניסה להסביר את הטעות של חברו: "לצערי דמיקליס לא שמע ששחקן קוריאני מגיע מאחוריו. הרעש באצטדיון מקשה עלינו לתקשר אחד עם השני, אבל התעלנו במחצית השנייה וזה היה חשוב. שלטנו במשחק מהרגע הראשון נגד נבחרת מסוכנת".

הו ג'ונג-מו, מאמן נבחרת דרום קוריאה, לא מאבד תקווה: "לא ציפינו לתוצאה כזו, אבל למרות זאת העלייה לשמינית הגמר עדיין אפשרית מבחינתנו. הפסד 3:1 או 4:1, זה לא באמת משנה. שמרנו על מסי, אבל לא הצלחנו באמת להיות מספיק קרובים אליו. נלחמנו חזק נגד נבחרת איכותית עם שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר. המשחק היום לימד אותנו שיעור חשוב לקראת העתיד".

ג'ונג-מו התייחס למפגש עם מראדונה, לו העניק טיפול אגרסיבי במיוחד בעימות בין הנבחרות במונדיאל 86' (1:3 לארגנטינה): "הוא ניסה להגיד לי משהו, אבל לא ממש הבנתי. אני לא חושב שזו התנהגות נאותה של מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully