וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובניה - ארה"ב: הקרב על שמינית הגמר

שתי הנבחרות ייפגשו (ו', 17:00, ערוץ 11 ו-HD) למשחק, בו ניצחון לאחת מהן יכריע כמעט באופן סופי מי תעלה לשלב הבא

שתיים מהנבחרות הכי מאושרות מהמחזור הראשון, סלובניה וארצות הברית, ייפגשו מחר (שישי, 17:00, ערוץ 11 ו-HD) באצטדיון אליס פארק ביוהנסבורג במסגרת המחזור השני של בית ג'. כזכור, סלובניה גברה 0:1 על אלג'יריה, בעוד האמריקנים סיימו בתיקו 1:1 טוב מול אנגליה. שתי הנבחרות יודעות שניצחון יגדיל באופן משמעותי את סיכוייהן להעפיל לשמינית הגמר, כשבמקרה של סלובניה ניצחון גם יבטיח עלייה באופן ודאי. אגב, המפגש בין השתיים יפגיש את המדינה הקטנה מבין אלה שמופיעות במונדיאל (סלובניה) לגדולה שבהן (ארצות הברית), כשאוכלוסייתה של ארצות הברית גדולה פי 150 מזו של המדינה הבלקנית.

"מעכשיו והלאה, אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים להלחיץ את היריבות שלנו", אמר שחקן סלובניה רוברט קורן אחרי הניצחון על אלג'יריה. הנבחרת האירופית בהחלט מרגישה שיש לה את הכלים לעשות בעיות לכל היריבות, כשהיא בונה בעיקר על הבלם המצוין שלה מרקו שולר, שמשחק בגנט הבלגית.

"ארצות הברית הציגו מאמץ קבוצתי נפלא מול אנגליה", אמר קורן, "למדנו את נקודות התורפה והעוצמה שלהם עם המאמן שלנו. לרוב, אנחנו די מתקשים במשחקים צמודים ולחוצים, אבל עכשיו אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים בטורנירים גדולים". עם כל הכבוד לקורן, מי שעורר את חמתם של האמריקאים בדבריו היה דווקא שחקן מכבי תל אביב בעונה החולפת אנדריי קומאץ, שאמר: "אנחנו הולכים לנצח את האמריקאים ולעלות לשמינית הגמר כבר בהופעה הראשונה שלנו במונדיאל". גם הקשר דליבור סטבאנוביץ' נשמע אופטימי: "אחרי הניצחון שלנו על אלג'יריה, אנחנו מלאי מוטיבציה לקראת המשחק הבא. הכל בידיים שלנו. הדבר הכי חשוב הוא הלב. מה שיש בלב של השחקנים וכמה שהם יילחמו אחד בשביל השני זה הכי חשוב".

הרכב סלובניה: סמיר הנדאנוביץ', מישו ברצ'קו, מרקו שולר, בושטיאן ססאר, בויאן יוקיץ', ואלטר בירסה, רוברט קורן, אלכסנדר רדוסאבלייביץ', אנדרז' קירם, זלטקו דדיץ', מיליבוייה נובאקוביץ'.

ארה"ב: רוצים להמשיך את המומנטום

ההצהרה של קומאץ בהחלט דירבנה את שחקניו של בוב ברדלי, שיודעים שהם חייבים לנצח את המשחק כדי לשמור על סיכוי טוב לעלות לשמינית הגמר. האיש שכנראה לקח את זה יותר קשה מכולם היה השוער טים הווארד, שתקף בחזרה: "לדבר זה קל. הוא עוד צריך לעמוד מולנו למשך 90 דקות. אם אחרי זה הוא עדיין יעמוד, אסיר את הכובע בפניו, אבל יש הרבה מתאגרפים שמדברים הרבה ואז הם מפסידים. אנחנו יודעים שסלובניה ניצחה את רוסיה כדי לעלות, אז יש להם זכות להיות בטוחים בעצמם. אבל גם לנו יש זכות כזו. עשינו תוצאה טובה נגד אנגליה, שהיא הפייבוריטית של הבית ואנחנו יודעים שניצחון גם על סלובניה יבטיח כמעט סופית את העלייה שלנו".

האמריקנים יודעים שרק ניצחון יהיה טוב בשבילם, מפני שאפילו תוצאת תיקו תשאיר אותם תלויים בניצחון של אנגליה על סלובניה במחזור האחרון כדי לעלות לשמינית הגמר. גם קלינט דמפסי, שכבש את השער המצחיק מול רוברט גרין ואנגליה, מבין את חשיבות המשחק, אבל מאמין ששום דבר לא שונה. "אנחנו רגילים ללחץ. היה לנו את זה בעבר וגם מול אנגליה. אנחנו מרגישים טוב ומאמינים שנעשה את העבודה. לחץ מוציא את הטוב ביותר מאנשים ואת הרע מאנשים אחרים. זה טבע האדם".

הרכב ארצות הברית: טים הווארד, סטיב צ'רונדולו, ג'יי דמריט, קרלוס בוקנגרה, לנדון דונובן, מייקל בראדלי, ריקרדו קלארק, קלינט דמפסי, ג'וזי אלטידור, אדסון באדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully