וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון לא תשחרר את דן שמיר למכבי ת"א

17.6.2010 / 16:27

בקבוצה מהשרון מתכוננים עם מאמנם לקראת העונה הבאה. אקוניס: "נשחרר את דן רק אם ישחררו אלינו את פיני גרשון"

בני השרון לא תשחרר את דן שמיר למכבי תל אביב, כך הודיע היום (חמישי) יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס. מאז מינויו של דייויד בלאט למאמן הצהובים, נפוצו הידיעות כי בלאט ימנה את דן שמיר לעוזרו, וכי מכבי תל אביב תפנה לבני השרון על מנת לשחרר את מאמנה לשנתיים הבאות מתפקידו, אך היום הכחישו בבני השרון את הידיעות ותקפו את הצהובים, "לדן שמיר יש חוזה לעוד שנתיים בבני השרון ללא שום אופציית יציאה", כתב בהודעתו יו"ר הקבוצה אקוניס, "כל הידיעות בתקשורת על סיכום אפשרי שלו במכבי הם על דעת עצמם וחסרי כל אחיזה במציאות".

"נכון לרגע זה אף אחד ממכבי עדיין לא פנה אליי בנושא ועל פי חוקי הליגה אסור לפנות למאמן או שחקן תחת חוזה", הסביר אקוניס, "במידה ויתגלה שמישהו ממכבי - הנהלה או צוות מקצועי - דיבר עם דן שמיר בנושא וזאת ללא רשותנו, נראה זאת בחומרה. רק במידה ומכבי תסכים לשחרר אלינו את פיני גרשון ולשלם את מלוא שכרו או לחילופין לשלם לנו פיצוי בגובה שכרו, רק אז נשקול לשחרר את דן שמיר למכבי ת"א והנושא הזה לא עומד בכלל על הפרק".

במכבי תל אביב מסרו בתגובה: "יו"ר בני השרון אלדד אקוניס שוחח עם ראשי מכבי מכבי תל אביב והבהיר כי לא הייתה לו כל כוונה לפגוע במועדון בהתבטאויותיו האחרונות. מכבי מצידה שבה והדגישה כי לא עשתה כל פנייה לדן שמיר, וכי אם תרצה לפנות הדבר ייעשה דרך הנהלת בני השרון. קבוצות מכבי תל אביב ובני השרון מבהירות כי מערכת היחסים החמה ביניהן תימשך".

בינתיים, בבני השרון ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה, לאחר שכבר החתימו את המתאזרח דן גרונפלד לעונה הבאה. מלבד גרונפלד חתומים בבני השרון גם הישראלים ארז כץ, בן רייס ודורי אסף, שישאר בקבוצה במידה וימצא בריא, והזרים רון סטיל ושון ג'יימס. בבני השרון בוחנים אפשרות צירוף של שחקן גבוה ישראלי כשעל הפרק עומדים בשלב זה רוברט רותבארט ועידו קוז'יקרו, ששניהם לא מחזיקים בחוזה באף קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully