וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה - סרביה: לשים את הרושם בצד

אחרי ה-0:4 הקטלני, שחקניו של לב רוצים להתקדם לשמינית הגמר (ו', 14:30, ע' 1) נגד מי שאיכזבה נגד גאנה ועשויה לעוף

גרמניה, הנבחרת הכי מרשימה של המחזור הראשון בשלב הבתים, יוצאת לדרך עם משחק נוסף, ואחרי שצלחה בקלות את המשוכה האוסטרלית, היא פוגשת את סרביה (שישי, 14:30, ערוץ 1 ו-HD), שדיברו עליה כמי שעשויה לצעוד קדימה בטורניר הזה, אבל לפחות על פי המשחק הראשון שלה בטורניר (הפסד 1:0 לגאנה), קשה להגיד שהתרשמנו יותר מדי.

בגרמניה החלו את הטורניר עם ציפיות לעבור בשלום את המשחק מול אוסטרליה, אבל מהר מאוד התקוות לניצחון התחלפו ברצון לחגוג, וזה אכן הסתיים עם 0:4 מרשים. מסוט אוסייל, מירוסלב קלוזה, תומאס מולר, פיליפ לאהם וסמי חדירה הרשימו כולם בניצחון על אוסטרליה, כשכעת ניצחון של הגרמנים במשחק השני בטורניר יכול להבטיח להם את המקום בשלב הבא.

הגרמנים סיימו את המשחק הראשון בטורניר עם עשר בעיטות למסגרת, וניצבים עם הנתון הזה במקום הראשון יחד עם ברזיל לעומת שאר הנבחרות אחרי תום המחזור הראשון. גרמניה אמורה לפתוח עם אותו הרכב שפתח נגד אוסטרליה, כשיואכים לב צפוי לעלות במערך של ארבעה שחקני הגנה, חמישה קשרים וחלוץ אחד. הנבחרת תנסה לשחזר את שני המפגשים הקודמים מול סרביה, כשבמאי 2008 השתיים נפגשו בגלזנקירשן וגרמניה ניצחה 1:2, כשגם באפריל 2003 גרמניה ניצחה 0:1.

"ההגנה שלהם טובה וכוללת המון שחקנים מנוסים", אמר עוזר המאמן של גרמניה, האנסי פליק. "הקישור שלהם מאוד מיומן והם אוהבים לשחק דרך האגפים. הנבחרת שלנו צעירה מאוד, אבל הם דור צעיר שמאוד בטוח בעצמו ויודע בדיוק מה הוא רוצה. סרביה תשחק כאילו מדובר בסיכוי האחרון להישאר בטורניר. אנחנו צריכים להיזהר כמו נצים כשאנחנו נשחק מולם".

נבחרת גרמניה, הרכב משוער: מנואל נוייר, ארנה פרידריך, פר מרטסאקר, פיליפ לאהם, הולגר באדשטובר, סמי חדירה, בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל, תומאס מולר, לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוזה.

ככה זה כשיש לחץ

בסרביה כבר מבינים שאין עוד מקום לטעויות. אחרי שנגררו ל-85 דקות משמימות נגד גאנה וסיימו את המשחק עם הפסד כואב כתוצאה משער של אסמואה גיאן בפנדל לקראת הסיום, הסרבים לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד אם הם רוצים להמשיך הלאה. במהלך אותו משחק מול גאנה הורחק אלכסנדר לוקוביץ' והוא יחסר בסגל של רדומיר אנטיץ'.

כאמור סרביה נחשבה לאחת המועמדות לרוץ קדימה ולעבור לפחות את שמינית הגמר. היכולת הטובה במשחקי המוקדמות לצד הניצחונות במשחקי ההכנה על קמרון וסרביה הגבירו את התקווה בקרב ראשי הנבחרת שאפשר לעשות את זה. נבן סובוטיץ' יהיה זה שיחליף במרכז ההגנה את לוקוביץ' ויקווה לשמור על השקט בהגנה המנוסה של הסרבים.

"סובוטיץ' הוא מחליף טבעי ללוקוביץ' ואני בטוח שהוא יעשה עבודה טובה במה שנחשב כעת למשחק על כל הקופה נגד הגרמנים", אמר אנטיץ' לקראת ההתמודדות. זוראן טושיץ' הוסיף: "יש להם גודש של שחקנים מגוונים, אבל אנחנו לא נשחק עם לחץ. אין שום מקום לטעות ואנחנו צריכים להראות ממה אנחנו עשויים".

נבחרת סרביה, הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבאנוביץ', נמניה וידיץ', נבן סובוטיץ', אלכסנדר קולארוב, מילוש קראסיץ', דיאן סטנקוביץ', זדרבקו קוזמנוביץ', מילאן יובאנוביץ', ניקולה זיגיץ', דנקו לאזוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully