וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א במו"מ עם ויאדוליד על כרטיסו של מדוניאנין

17.6.2010 / 15:42

הצהובים מקווים כי הקבוצה הספרדית תגמיש את דרישתה הכספית העומדת על 1.8 מיליון יורו. ניבאלדו ינחת וצפוי לחתום

"נשמח מאוד לראות את מדוניאנין במכבי תל אביב. הכל תלוי בראשי ויאדוליד. אם הם ינקבו במחיר ריאלי, אפשר יהיה לסגור את העסקה", כך אמר היום (חמישי) גורם בכיר במכבי תל אביב ל"וואלה ספורט". הקשר הבוסני האריס מדוניאנין עזב אמש את ישראל לאחר ששהה כ-48 שעות בארץ ולמעשה סגר את תנאיו הכספיים בקרית שלום.

הקשר הבוסני המצוין נפגש עם ראשי הקבוצה ועם המנג'ר אבי נמני והתלהב מאוד מהרעיון לבוא ולשחק בישראל. כעת ממתינים במכבי שראשי ויאדוליד הספרדית לה שייך כרטיסו של מדוניאנין, תגמיש את דרישתה הכספית שעומדת נכון לעכשיו על 1.8 מיליון יורו, סכום אותו לא יסכים מיטש גולדהאר לשלם בשום פנים ואופן למרות שמדובר באחד השחקנים הכי טובים שנחתו אי פעם בליגה הישראלית.

מחר (שישי) ינחת בארץ הבלם הברזילאי ניבאלדו שסיכם את תנאיו הכספיים ואיתו המגעים נמצאים בשלבי סיום שכן הוא מגיע כשחקן חופשי וצפוי לחתום בשבוע הבא על חוזהו במועדון. ניבאלדו שיחק יחד עם הבוסני מדוניאנין בויאדוליד, דבר שאמור להקל על קליטת השניים והתאקלמותם במדי הצהובים.

בתוך כך ממשיכים המגעים עם הבלם אבי סטרול כאשר לאחר פגישה שנערכה אמש עם סוכניו של הבלם, גלעד ורונן קצב, עדיין נותרו פערים של כ-60 אלף דולר לעונה, אולם ההרגשה בשני הצדדים כי ניתן בסופו של דבר לגשר על המחלוקות והפערים הכספיים.

במכבי עדין לא ירדו מהכוונה לצרף את הבלם הקונגולזי יא יא פטי שכבר סגר את תנאיו הכספיים אולם נכון לעכשיו, סכנין עדין לא ירדה מדרישתה הכספית בסך שני מיליון שקלים עבור כרטיסו של פטי, וראשי מכבי הודיעו חד משמעית לחסן אבו סלאח, יו"ר סכנין, כי אם לא יוריד משמעותית את דרישותיו, העסקה לא תצא אל הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully