וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: יוון ניצחה 1:2 את ניגריה

שחקניו של רהאגל השיגו ניצחון היסטורי בזכות השמטת כדור נוראית של אניימה (72) ושער של טורוסידיס (44), קייטה הורחק

זה היה אמור להיות היום של וינסנט אניימה, אולי אפילו הטורניר שלו. השוער הניגרי, שהיה מצוין נגד ארגנטינה וספג רק שער אחד נגדה, היה מצוין נגד יוון, נתן הצגה עד הדקה ה-71, אבל אז ספג שער באשמתו הישירה שהשאירה את הנבחרת שלו מתוסכלת עם הפסד שני בטורניר, 2:1, שדווקא שיפר את סיכוייה של יוון, לה זהו ניצחון ראשון אי פעם במונדיאל, לשמינית הגמר. בהפועל תל אביב פנטזו למכור את השוער הניגרי לאחר הטורניר, אבל בינתיים נראה שתג המחיר שלו דווקא יירד בעקבות הטעות הקשה שהובילה להפסד האומלל של הניגרים.

ואסיליס טורוסידיס שחקן נבחרת יוון חוגג שער. רויטרס
עשו היסטוריה. טורוסידיס חוגג את השני של יוון ואת הניצחון המדהים/רויטרס

בניגריה קיוו לנצל את הדיכאון בנבחרת היוונית, אחרי ששחקניו של אוטו רהאגל הפסידו במשחק הפתיחה לדרום קוריאה. כל הסימנים בתחילת המשחק הראו שזה הכיוון שאליו הולכת ניגריה, ובדקה ה-15 קאלו אוצ'ה כבש מצוין והעלה את הנשרים ליתרון של 0:1. מי שטרף את הקלפים היה סאני קייטה, שבהרחקה מיותרת השאיר את ניגריה בעשרה שחקנים מהדקה ה-33.

יוון ידעה שזו ההזדמנות שלה לעשות משהו בטורניר הזה, אחרי שהגיעה למשחק עם מאזן כללי במונדיאל של ארבעה משחקים, ארבעה הפסדים ואפס שערי זכות. את השער ההיסטורי של הנבחרת כבש דקה למחצית דימיטריס סלפינגידיס, שהשווה ל-1:1.

המחצית השנייה נפתחה בהיסוס מצד שתי הנבחרות, אבל יוון הייתה נחושה יותר להמשיך ולהבקיע. דווקא אחרי כמה מצבים שאניימה הצליח להציל, הוא נתן לואסיליס טורוסידיס את המתנה של המשחק עם שער שספג לאחר שהניגרי הדף רע מאוד. ניגריה מפספסת כנראה הזדמנות להילחם על מקום בשמינית הגמר, כאשר יוון תקווה להשיג נקודות מול ארגנטינה ולקבל עזרה מהניגרים שישחקו נגד דרום קוריאה. ניגריה יכולה לעלות רק בעזרת ניצחון על הקוריאנים ויתרון בהפרש השערים על יוון (אם זו תפסיד לארגנטינה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחצית ראשונה

דקה 9 - צ'ידי אודיאה ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק לא מדויקת מצד שמאל, שיצאה החוצה.

דקה 15 - גול! סוקרטיס פפאסטאטופולוס ביצע עבירה על פיטר אודמווינגי שחייבה שריקה לבעיטה חופשית ולכרטיס צהוב ליווני. קאלו אוצ'ה לקח את הבעיטה מ-16 מטר, שהטעתה את השוער אלכסנדרוס צורבאס וניתזה לפינה הרחוקה כשהכדור לא נוגע באף אחד בדרך, 0:1 לניגריה. אגב, זהו השער הראשון במונדיאל שמובקע בבעיטה חופשית

דקה 23 - בעיטה חופשית ליוונים הגיעה לראש של סוטיריוס קירגיאקוס, אבל הנגיחה הייתה נטולת עוצמה ודיוק.

דקה 33 - סאני קייטה פגע ברגלו של ואסיליס טורוסידיס ללא כדור והשופט ללא היסוס שלח אותו לחדר ההלבשה.

דקה 40 - מהלך קבוצתי שהתחיל בקרגאוניס, המשיך עם מסירה לקוסטאס קצוראניס והעברה לדימיטריס סלפינגידיס, שניסה לבעוט, אבל אניימה הקדים אותו והציל.

דקה 41 - סמאראס קיבל כדור חופשי ובעט מהאוויר, אבל הרונה לוקמן הצליח להציל מהקו ולמנוע שער שוויון.

דקה 44 - גול! קצוראניס השאיר אחורנית כדור לסלפינגידיס, שמקצה הרחבה נתן פצצה, הכדור פגע בלוקמן ונכנס פנימה, שוויון 1:1. זהו שער היסטורי עבור הנבחרת היוונית, שכובשת לראשונה במשחקה החמישי.

מחצית שנייה

דקה 48 - אוצ'ה עם בעיטה מסוכנת מצד שמאל מתוך הרחבה סחט הדיפה מצורבאס לקרן.

דקה 50 - קרגאוניס הלך על בעיטה מרחוק, אבל אניימה לא נזקק למתוח את האיברים יותר מדי שכן הכדור שלו עלה מעל השער.

דקה 55 - קירגיאקוס קיפץ לכדור שהוגבה לעברו, אבל זה הסתיים בידיים של אניימה.

דקה 59 - גקאס ניצל טעות קשה של יובו, שהרחיק לא טוב, אבל אניימה הצליח להדוף עם קצות האצבעות והציל את ניגריה.

דקה 60 - יעקובו יצא למתפרצת ובעט כדור באחד על אחד מול צורבאס, אבל השוער הדף מצוין, זה הגיע לאובאסי שמול שער חשוף הוא בעט איכשהו החוצה.

דקה 66 - גקאס התרומם לכדור גובה שהוגבה אליו, אבל יובו הקדים אותו והצליח להדוף לקרן.

דקה 69 - סמאראס עם נגיחה אדירה סחט הצלה אדירה נוספת מאניימה, שקיפץ היטב.

דקה 71 - גול! אלכסנדרוס ציוליס בעט מחוץ לרחבה, אניימה הדף רע מאוד לרגליים של ואסיליס טורוסידיס, שהבקיע מקרוב והעלה את יוון ל-1:2.

דקה 77 - גיורגוס קרגאוניס השתלט על כדור ובעט מול אניימה, ששוב הדף לא טוב, אבל זה יצא החוצה לקרן.

הרכב נבחרת ניגריה: וינסנט אניימה, צ'ידי אודיאה, דני שיטו, ג'וזף יובו, טאייה טאיוו (אלדרסון אצ'יג'ילה 56), קאלו אוצ'ה, דיקסון אטוהו, הרונה לוקמן, סאני קייטה, פיטר אודמווינגי (צ'ינדי אובאסי 46), אייגבני יעקובו.

הרכב נבחרת יוון: אלכסנדרוס צורבאס, לוקאס וינטרה, סוטיריוס קירגיאקוס, סוקרטיס פפאסטאטופולוס (גאורגיוס סמאראס 36), אברם פפאדופולוס, ואסיליס טורוסידיס, אלכסנדרוס ציוליס, גיורגוס קרגאוניס, קוסטאס קצוראניס, דימיטריס סלפינגידיס, תאופניס גקאס (סוטיריס ניניס 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully