וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו לא נשאר חייב לבקנבאואר: "שידע לכבד"

המאמן האיטלקי לא אהב את דבריו של הקייזר, שביקר בחריפות את סגנון המשחק של נבחרת אנגליה. "מופתע מאוד מדבריו"

לפני מספר ימים בודדים תקף הקייזר הגרמני פרנץ בקנבאואר את נבחרת אנגליה ומאמנה פאביו קאפלו. בטור אישי ועוקצני במיוחד שכתב לעיתון הלונדוני "טיימס", התבטא הקייזר: "למה שראיתי מאנגליה נגד ארצות הברית כמעט לא היה קשר לכדורגל. זה נראה כאילו אנגליה חזרה אחורה לימים של 'בעט ורוץ'. אני לא בטוח שקאפלו יכול לשנות משהו".

וכעת המאמן האיטלקי לא נשאר חייב. קאפלו מאוד לא מרוצה למשמע דבריו של בקנבאואר, והוא דורש ממנו לכבד את הנבחרת האנגלית ואותו. "אני מופתע מאוד מהדברים שהוא אמר", אמר קאפלו לרדיו של רשת BBC.

"כאשר אתה מדבר על נבחרת אחרת", המשיך קאפלו, "אתה כל הזמן צריך לתת לה כבוד. זה קל מאוד לדבר בגנות קבוצה כאשר אתה יושב ומדבר מרחוק, אבל אתה צריך להיות ולחיות את המשחק". מאמן נבחרת שלושת האריות אף התייחס מבחינה מקצועית להאשמותיו של הקייזר על סגנון המשחק: "לא שיחקנו על כדורים ארוכים. התמסרנו הרבה מאוד והגענו דרך כך למצבי הבקעה. בגלל זה, אני לא מבין את דבריו של בקנבאואר".

גם חלוץ הנבחרת ווין רוני לא התרגש מדבריו של הקייזר, שכזכור זכה הן כשחקן והן כמאמן בגביע העולם עם נבחרת גרמניה (74' ו-90'). "לא מעניין אותנו מה הוא אמר. אנחנו יודעים איך אנחנו משחקים וזה לא 'בעט ורוץ'. מה שחשוב זה איך אתה מסיים את הטורניר ולא איך אתה מתחיל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully