וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו ספרד צריכה לחשוב על הישרדות בלבד"

התקשורת במדינה ביקרה ובו בזמן ניסתה לחזק את ידי הנבחרת שהופתעה. בקטלוניה, לעומת זאת, לא התרגשו מאוד מההפסד

פחות מיממה לאחר ההפסד המפתיע של נבחרת ספרד לשוויץ (1:0), התקשורת במדינה עדיין מתקשה לעכל את ההפסד. מחד, היא יודעת לבקר את הנבחרת האדומה, בין היתר על כך שלא הצליחה להבקיע, מנגד, היא משתדלת שלא לקטול יתר על המידה את אלופת אירופה כי זו רק ההתחלה. כמו כן, התקשורת טענה כי השער של שוויץ נבע מנבדל, כיוון שבין שחקני ההתקפה של שוויץ לבין השער חצץ רק הבלם ג'ראר פיקה, לאחר שאיקר קסיאס נותר מאחור.

רוברטו פלומאר כתב במאמר מערכת בעיתון מארקה הנפוץ: "הנבחרת הספרדית כבר לא יכולה לפנטז על עליה קלילה לסיבוב השני אחרי ההפסד לשוויץ. כעת היא צריכה לחשוב ולתרגל הישרדות בלבד, וזה יקרה רק אם היא תנצח את שני המשחקים הבאים שלה.

"נגד שוויץ", הוסיף פלומאר, "שהספורט הלאומי שלה זה סקי, ספרד התעוררה לסיוט. הנבחרת שלטה במשחק, לפני ואחרי השער, אבל היא לא ידעה לטפל בו כפי שעשתה בעברה". פלומאר ניסה גם לראות את הצד החיובי. "משחק רע אחד לא צריך להפוך את שחקני הנבחרת לרשעים".

מי שלעומת זאת ביקר את הנבחרת הוא מאמנה לשעבר, לואיס אראגונס, שהוביל אותה לזכייה באליפות אירופה לפני שנתיים. "זו מכה קשה לספרד", אמר אראגונס. "הנבחרת נעדרה מהירות, שחקנים לא עשו הרבה תנועה ללא כדור ולא מצאו שטחים פנויים בזריזות".

בעיתון 'אס' כתב פדרו סן מרטין: "הבעיה בלהיות מפורסם זה שאתה לא יכול להחזיק סודות", רשם בהתייחסות לנבחרת ספרד, אותה כולם מכירים. "אוטמאר היצפלד, שועל ותיק מאוד באימון, הכיר את נבחרת ספרד אפילו עד לצבע הנעליים של כל שחקן, והוא לימד את שחקניו את כל הפרטים. אבל זה לא משנה, כי בגביע העולם אתה חייב לעשות טוב יותר".

חבל קטלוניה ידוע באי חיבתו, זה בלשון המעטה, לספרד ולמוסדותיה, בין היתר הנבחרת. עם זאת, בעיתונות יודעים לעתים לפרגן לנבחרת בשנים האחרונות, למרות הרצון לכונן נבחרת משלה, בוודאי לאור העובדה שלא מעט משחקני הנבחרת הנוכחיים מגיעים מברצלונה. עם זאת, הפעם, בעיתון 'ספורט' הקטלאני ההפסד, כמה מפתיע, נדחק לשוליים כאשר ראיון מיוחד עם מסי (בו הוא אומר שישמח לשתף פעולה עם ססק פברגאס בברצלונה) תפס את הכותרת הראשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully