וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטרליה על סף פיצוץ?

התקשורת במדינה מדווחת כי קיוול וברשיאנו, שלא שיחקו בתבוסה לגרמניה, מטיפים נגד המאמן ורביק. קיוול: "אין סכסוך"

האם נבחרת אוסטרליה מתפרקת לאחר התבוסה שלה 4:0 לגרמניה במחזור הראשון של המונדיאל? אם תשאלו את אחד מכוכביה של הנבחרת הארי קיוול אז ודאי שלא, אלא שכלי תקשורת אוסטרלים מדווחים על קרע, פילוג וסכסוך בקרב האוסטרלים. לא אחת קרה שנבחרת התפוררה במהלך טורניר, לאחר משחק או שניים לא טובים, דבר שיצר פירוק וחזרה מוקדמת הביתה. לאוסטרליה יש אמנם עוד סיכוי, אם כי לא גדול, אבל כפי שנראים הדברים כעת לא בטוח שהיא תצליח להתגבר על הבעיות.

קיוול, כוכב גלאטסראיי הטורקית, ומרקו ברשיאנו, "מואשמים" בכך שהמרידו לא מעט מחברי הנבחרת נגד המאמן פים ורביק ומטיפים נגדו, בעקבות העובדה שהוא לא הציב אותם בהרכב הראשון ואף לא הכניסם כמחליפים במהלך המשחק. כמובן שהתבוסה רק עזרה להם למשוך אחריהם מספר שחקנים, כך על פי דיווחים.

"אני חושב שאנשים ממציאים דברים", אמר קיוול בזעם. "ספוקלציות מסויימות טוענות שנוצר סכסוך בנבחרת, אבל אין שום דבר כזה. אני מאוכזב. אנחנו מנסים לעשות את המדינה שלנו גאה, כאשר מנגד יש אנשים שמנסים לזעזע את היסודות שעליה בנויה הנבחרת ולטלטל אותה. אנחנו שחקנים, ואנחנו עושים מה שאומרים לנו. כל אלה שאומרים שאני מטיף נגד המאמן זה ערימה של שטויות. מעניין אותי לדעת מאיפה זה הגיע".

דבריו של קיוול הגיעו לאחר שיו"ר ההתאחדות לכדורגל האוסטרלית, בן באקלי, יצא גם הוא בדברי הכחשה לדברים שפורסמו. "אני חושב שזה מעליב מאוד את המקצוענות של השחקנים שלנו שבכלל יש ספקולציה על הספקולציה", אמר באקלי.

ביום שבת תעלה אוסטרליה למשחק השני שלה בטורניר נגד נבחרת גאנה, שכזכור גברה 0:1 על סרביה. ניצחון של נבחרת אוסטרליה יכולה להפוך ולשנות את המצב בבית ד', הפסד לעומת זאת, ייתכן שיוציא ביתר שאת את כל המורסה החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully