וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריירה: "זה היה השיפוט הגרוע בטורניר"

מאמן דרום אפריקה תקף את השופט אחרי התבוסה לאורוגוואי. טבארז השיב לטענות: "הגיעו לנו פנדלים נוספים שלא נשרקו"

השמחה הלאומית בדרום אפריקה על הזכות שנפלה בחיק המדינה לארח את המונדיאל הפכה הערב (רביעי) לחגיגית הרבה פחות. הבפאנה בפאנה ידעו שהנבחרת שלהם לא תגיע לשלבים המאוחרים, אבל אחרי התבוסה 3:0 לאורוגוואי הם מצאו את עצמם עם רגל וחצי מחוץ לטורניר, בדרך להיות המארחת הראשונה בהיסטוריה של המונדיאלים שלא מעפילה לסיבוב השני, שספגה את ההפסד הביתי הקשה ביותר מאז שמקסיקו הובסה 4:1 על ידי איטליה ב-1970.

הסלסטה לא נבהלו מעשרות האלפים ביציעים ומהוובוזלות שלהם, ונהנו מצמד של דייגו פורלאן בדקות 24 ו-80, שגם העלו את חלוץ אתלטיקו מדריד לראשות טבלת מלך השערים של המונדיאל, ומשער נוסף של אלברו פריירה בדקה ה-90, שרק העמיק את ההשפלה של המקומיים, שמייחלים כעת לתיקו בין צרפת למקסיקו מחר על מנת להישאר בכל זאת בתמונת הסיכויים להעפלה לשמינית הגמר. בנוסף לכל הצרות, הם גם ייאלצו להסתדר במחזור האחרון מול צרפת ללא השוער המורחק איטומלנג קונה, וללא קחישו דיחאסווה שספג צהוב שני.

המאמן המפסיד, קרלוס אלברטו פריירה, בחר לתקוף את השופט בסיום ואמר: "הוא היה לא הוגן כלפינו, השחקנים היו עצבניים מאוד ממנו, וכולם אמרו שזה היה השיפוט הגרוע ביותר עד כה בטורניר. הוא חילק כרטיסים צהובים לא מוצדקים ללא הרף, ואני מקווה שלא נראה את הפרצוף שלו כאן יותר, כי אין ספק שאין לו מקום בטורניר הזה". על המשחק עצמו אמר הברזילאי: "הפסדנו במשחק שהיינו רוצים להוציא בו לפחות תיקו. התוצאה לא שיקפה היטב את המשחק שהתפתח, אבל אני מאמין שנוכל לעלות אם ננצח את צרפת 0:1".

"עלינו להמשיך ולהאמין", הוסיף הקפטן ארון מוקואנה. "התוצאה של היום לא מתקבלת על הדעת, אבל התקווה שנתאושש נגד צרפת. יש לנו עוד משחק אחד ועלינו להאמין בעצמנו. לא שיחקנו טוב הערב. לא הופענו למשחק ב-15-20 דקות הראשונות. אורוגוואי לחצה אותנו מכל זווית ואיבדנו את האמונה שלנו".

בצד האורוגוואי התמקדו בחגיגות, אחרי הניצחון הראשון של התכולים במונדיאל מאז 1990. המאושר מכולם היה כמובן פורלאן, שאמר לאחר המשחק: "כמובן שכחלוץ אני אוהב לכבוש, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו. יש לנו קבוצה טובה, שיחקנו היטב גם נגד צרפת וגם היום היינו טובים".

המאמן המנצח, אוסקר טבארז, הגיב לטענות של פריירה על השופט ואמר: "פרט לפנדל שנשרק לטובתנו היו כמה פנדלים מוצדקים אחרים שלא נשרקו, ואני כמעט אפרוץ בצחוק אם מישהו יגיד שניצחנו בזכות השיפוט. הרי היינו הקבוצה הטובה במגרש לכל אורך המשחק". על המצב של נבחרתו אמר טבארז: "אנחנו מאוד שמחים, אבל שום דבר עדיין לא הוכרע, למרות שעשינו צעד גדול בכיוון הנכון הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully