וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון - ניגריה: משחק ההזדמנות האחרונה

שתי המפסידות של בית ב' מחפשות לחזור לתמונה (17:00, ערוץ 1 ו-HD). יוון עדיין תרה אחרי נקודה ושער בגביע העולם

המחזור השני של בית ב' ייפתח מחר (17:00, שידור חי בערוץ 1 ו-HD) במפגש בין שתי המפסידות של מחזור הפתיחה - יוון וניגריה. בעוד הנשרים יצאו מרוצים מהספד מינימאלי של 1:0 לארגנטינה, הנבחרת של אוטו רהאגל נראתה נורא ב-2:0 מול דרום קוריאה. כעת, שתיהן חייבות להשיג שלוש נקודות כדי להישאר בתמונת העלייה לשמינית הגמר.

המאזן העלוב של יוון במונדיאלים נמשך. ארבעה משחקים, ארבעה הפסדים, אפס שערי זכות. אחד ההפסדים היה מול ניגריה במונדיאל 1994. אז ניצחו הנשרים 0:2 משערים של פינידי ג'ורג' ודניאל אמוקאצ'י, כיום עוזר המאמן של לארס לאגרבק.

"במשחק הראשון לא עשינו את המוטל עלינו ואני לא יודע להסביר למה", אמר הקשר סוטיריס ניניס, שדווקא לא שיחק במשחק הפתיחה. "המשחק נגד ניגריה הוא ההזדמנות האחרונה, לא נקבל עוד הזדמנות למחוק את ההפסד. אם לא ננצח זה יהיה הסוף ונצטרך לחזור ליוון מאוכזבים".

המאמן המושמץ רהאגל נשאל שוב על שיטת המשחק ההגנתית וענה בכעס: "אנחנו משחקים בדרך שהובילה אותנו להצלחות. אם יום אחד יהיו לנו את רונאלדו, קאקה ומסי בנבחרת, נוכל לשחק בשיטת אחרת". הגרמני נותר אופטימי לקראת ניגריה: "היו טעויות לא מחויבות המציאות ועכשיו עלינו להילחם על העלייה. אנחנו יכולים לממש את הפוטנציאל שלנו ולהראות שאנחנו מוכנים לתת הכל בשביל יוון ובשביל עצמנו".

רהאגל מתכוון להחזיר להרכב את בלם ליברפול סוטיריוס קירגיאקוס, במקומו של אברם פפאדופולוס. גם חריסטוס פטסאצוגלו, שנכנס כמחליף מול דרום קוריאה, צפוי לפתוח בקישור האחורי על חשבונו של אלכסנדרוס ציוליס.

ההרכב המשוער: אלכסנדרוס צורבאס, יורקאס סייטארידיס, לוקאס וינטרה, סוטיריוס קירגיאקוס, ואסיליס טורוסידיס, חריסטוס פטסאצוגלו, קוסטאס קצוראניס, גיורגוס קראגוניס, גאורגיוס סמאראס, דימיטריס סלפינגידיס, תאופניס גקאס.

אודמווינגי: "יהיה לנו קל יותר"

ובעוד ביוון, המצב רוח נמצא בשפל המדרגה, הניגרים שואבים עידוד מההופעה הטובה נגד ארגנטינה. כזכור, הופעת ענק של וינסנט אניימה מנעה מהתוצאה להיות גבוהה יותר, אך הנבחרת של לארס לאגרבק בהחלט עמדה יפה על המגרש מול אחת הפייבוריטיות לזכייה בטורניר.

"אני מרוצה מאיך שנראינו נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם ובסך הכל, זה היה ערב חיובי עבורנו", אמר פיטר אודמווינגי. "הראינו שיש לנו פוטנציאל ללכת רחוק בטורניר. למרות שהפסדנו, כולם בבית מרוצים. אמנם לא שיחקנו טוב בהתקפה כמו שציפינו, אבל טוב שספגנו רק שער אחד. נגד נבחרות פחות טובות מארגטינה, יהיה לנו יותר קל".

לאגרבק מתלבט האם לפתוח עם אודמווינגי בחולית ההתקפה, או להמשיך לתת את הקרדיט לצ'ינדו אובאסי. גם אובפמי מרטינס עשוי לפתוח על חשבונו של ויקטור אובינה.

ההרכב המשוער: וינסנט אניימה, צ'ידי אודיאה, דני שיטו, ג'וזף יובו, טאייה טאיוו, דיקסון אטוהו, הרונה לוקמן, סאני קייטה, פיטר אודמוויניגי (צ'ינדו אובאסי), אייגבני יעקובו, אובפמי מרטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully