וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת - מקסיקו: מחפשים ניצחון ראשון

הטריקולור, שזייפו מול אורוגוואי, רוצים שלוש נקודות כדי לא להילחץ במחזור הסיום מול דרום אפריקה (21:30, ערוץ 1 ו-HD)

נבחרת צרפת תנסה מחר (חמישי, ערוץ 11, 21:30) לנצח את מקסיקו, לאחר שאיכזבה מאוד במחזור הפתיחה, שהתקיים ביום המשחקים הראשון, כשסיימה בתיקו 0:0 חלש במיוחד מול אורוגוואי, כשהיא בקושי מייצרת הזדמנויות. אחרי המשחק, כמעט כרגיל בלה בלו, הראשון לספוג ביקורות היה המאמן ריימונד דומנק, שלא הכליל בהרכב את קשרה המצטיין של צ'לסי פלוראן מאלודה והחלוץ הוותיק תיירי הנרי.

באימונים האחרונים של הצרפתים ניסה דומנק שני מערכים שונים: הראשון זהה להרכב בו פתח מול אורוגוואי, כשיוהאן גורקוף באמצע, סידני גובו באגף ימין, פרנק ריברי בשמאל וניקולאס אנלקה בודד בחוד. בהרכב השני שתורגל, מאלודה תופקד באגף שמאל של הקישור, ריברי באמצע, כשגובו מצוות בחוד לצדו של אנלקה.

כזכור, מאלודה רב עם דומנק יום לפני האימון המסכם לקראת אורוגוואי. שחקן ליון לשעבר וצ'לסי בהווה, הכחיש שהחיכוך באימון גרם למאמן להושיב אותו על הספסל. "בכנות, לא רבנו", אמר מאלודה, "באימון המסכם ביצעתי שתי עבירות, המאמן צעק עלי ואמר שאני יותר מדי אגרסיבי, אבל לא היו צעקות בינינו. עברנו לסדר היום וכל מה שאני מתרכז בו זה המשחק הבא. המאמן עוד לא אמר לי אם אפתח במשחק הבא".

הרכב משוער: הוגו לוריס, בקארי סאניה, וויליאם גאלאס, אריק אבידל, פטריס אברה, אבו דיאבי, ז'רמי טולאלן, יוהאן גורקוף, פרנק ריברי, ניקולא אנלקה, פלורן מאלודה.

מארקז: "שלוש נקודת הכרחיות לנו"

מקסיקו קיבלה את אחת המשימות הקשות מכולן, כשפתחה את משחקיה מול המארחת הנלהבת דרום אפריקה. רפאל מרקז הציל את המקסיקנים מהפסד במחצית השנייה לאחר שנקלעה לפיגור מיד עם פתיחת המחצית השנייה. למרות היכולת הדי טובה של מקסיקו מול דרום אפריקה בעיקר במחצית השנייה, למארקז אין אשליות לגבי חשיבות המשחק מול צרפת. "אני חושב שזה הכרחי שנשיג שלוש נקודות מול צרפת כדי שנמשיך קדימה", אמר מארקז, "אנחנו מודעים לאיכויות של צרפת ולכוח שיש להם. זו קבוצה שמסוגלת להפוך משחק בן רגע. הם שחקנים נפלאים ואנחנו לא יכולים לסמוך על העובדה שהם לא כבשו במשחק הראשון, מפני שיש להם את האיכויות לעשות את זה".

שתי הנבחרות נפגשו שלוש פעמים בעבר במסגרת המונדיאל, אך לא מאז אנגליה 1966, אז המשחק בלונדון הסתיים בתיקו 1:1. זו הייתה הפעם היחידה בה הצליחו המקסיקנים להימנע מהפסד בששת המשחקים שהתקיימו בין השתיים בסך הכל.

הרכב מקסיקו: אוסקר פרז, פול אגילאר, ריקרדו אוסוריו, פרנסיסקו רודריגז, קרלוס סלסידו, אפריין חוארז, רפא מארקז, חרארדו טוראדו, ג'ובאני דוס סנטוס, גיז'רמו פרנקו, קרלוס ולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully