וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "כל המשחקים בהם צפיתי לא היו מרגשים"

חלוץ אנגליה מסכים לביקורות על רמת המונדיאל, ומגיב לדבריו של בקנבאואר: "אנחנו לא מקשיבים לו ולא משחקים 'בעט ורוץ'

למרות התיקו 1:1 מול ארצות הברית במשחק הראשון, ווין רוני מאמין שנבחרת אנגליה נמצאת במצב מצוין בעוד היא מתכוננת למשחק השני שלה מול אלג'יריה ביום שישי. בנוסף, אמר רוני שהוא ממש לא מודאג מיכולת ההבקעה שלו. חלוץ נבחרת שלושת האריות דיבר במסיבת עיתונאים ברוסטנבורג ואמר שלמרות שכבש רק פעם אחת בשמונה ההופעות האחרונות שלו.

"אמשיך לעבוד עד שאכבוש. אני צריך לשחק מעט יותר טוב ממה ששיחקתי נגד ארצות הברית ולכבוש שערים, אבל אני ממש לא מודאג לגבי זה", אמר רוני ודיבר על השותפות עם אמיל הסקי: "אני חושב ששיחקנו טוב ויצרנו מצבים, אני משוכנע שביום שישי יהיה יותר טוב". רוני התייחס בביטול גם לביקורת של פרנץ בקנבאואר על סגנון המשחק האנגלי, או כפי שהוא כינה את זה "בעט ורוץ". "הוא הביע את דעתו, אבל אנחנו לא מקשיבים למה שיש לו להגיד. אנחנו לא משחקים 'בעט ורוץ' ולא מקשיבים למה שבקנבאואר אומר".

כשנשאל על העובדה שהמנג'ר פאביו קאפלו לא מגלה לשחקנים את ההרכב עד זמן קצר לפני המשחק. רוני אומר שאין בזה שום פסול: "דיברתי עם שאר השחקנים וזה אותו הדבר גם בפרמייר ליג - לכל השחקנים מספרים את ההרכב רק שעתיים לפני המשחק". רוני גם הביע את דעתו על הביקורת שהעבירו צופים ופרשנים על רמת הכדורגל עד כה במונדיאל: "אם להיות כן, כל המשחקים בה צפיתי לא היו מרגשים. אני מקווה שהרמה תשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully