וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה - דרום קוריאה: ורון יקבל מנוחה

ארגנטינה מתכוננת למשחק מול דרום קוריאה, ששמה מבטחה בפארק (ה', 14:30, ע' 1), מראדונה תוקף פלאטיני ופלה

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

אחרי הניצחון הדחוק על ניגריה במשחק הפתיחה (0:1), ארגנטינה הגדולה מתכוננת למשחק השני, מול דרום קוריאה (ה', 14:30, ערוץ 1 ו-HD) במסגרת בית ב'. הארגנטינאים זוכרים את הפתיחה המצוינת מול ניגריה, אבל גם את הדקות הפחות טובות, ומול הקוריאנים, שהפתיעו באיכותם מול יוון (0:2), שחקניו של דייגו מראדונה יצטרכו כנראה להציג יכולת משכנעת יותר.

בינתיים מראדונה מתמודד עם הביקורת עליו בדרכו הייחודית. לאחר שפלה, הכוכב הברזילאי, פקפק ביכולותיו כמאמן, אמר היום מראדונה ש"פלה צריך כבר לחזור למוזיאון". באשר לביקורת של נשיא אופ"א מישל פלאטיני על המאמן הארגנטינאי, אמר מראדונה ש"כולנו מכירים את הצרפתים, וגם פלאטיני בתור צרפתי חושב שהוא יודע הכל".

"אני מרגיש שאני בהחלט יכול להעביר לכדורגלנים שלי את כל מה שחוויתי בתור שחקן", אמר מראדונה, "אני רוצה להיות אלוף עולם, ויש לי את לאו מסי, שמגובה בנבחרת מצוינת. צריך לזכור גם שיש לנו שחקנים נפלאים שלא משחקים, אבל מחכים להזדמנות שלהם".

מראדונה התייחס למשחק מול דרום קויראה. "אין להם את מסי, אבל יש להם קבוצה חזקה ומאוחדת", אמר המאמן הארגנטינאי בחדר העיתונאים שהתקשה להכיל את כל אנשי התקשורת, "חייבים לתת להם את הכבוד הראוי, אבל אנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה".

מראדונה התייחס להערכה כי הקוריאנים ינסו לעצור את מסי על ידי עבירות מתוזמנות. "עבירות טקטיות הן דרך להתמודד, אבל זה גם תלוי במה שהשופט רואה ואם הוא מחליט להוציא כרטיס צהוב או אדום. אנחנו חייבים לשחק כדורגל רגוע, ולתת לשופט לעשות את העבודה שלו".

כמו כן, מראדונה בישר כי הקשר חואן ורון לא יוכל לקחת חלק במשחק. ורון סובל מפציעה ברגל, ומראדונה הבהיר שהוא אינו מעוניין לסכן את הקשר כדי שלא יחמיץ את שאר הטורניר. מלבד היעדרותו של ורון, הבהיר מראדונה כי הוא מתכוון לפתוח עם אותו הרכב ששיחק נגד ניגריה. "זה קשה להשאיר את ורון בחוץ, אבל יש גם סיכונים במידה ונשחק איתו", אמר המאמן.

"אני לא רוצה שהגביע העולמי יסתיים מבחינת ורון, אני צריך אותו", אמר מראדונה. "הוא הבין שזה הדבר הכי טוב עבור הסגל". מקסי רודריגז צפוי להחליפו. ניקולאס בורדיסו עשוי לתפוס מקום בהרכב בעמדת המגן הימני.

הרכב ארגנטינה: סרחיו רומרו, ניקולאס בורדיסו, מרטין דמיקליס, וולטר סמואל, גבריאל היינצה, מקסי רודריגז (חונאס גוטיירז), חאבייר מסצ'ראנו, אנחל די מריה, קרלוס טבז, גונזאלו היגואין, לאונל מסי

כשג'ונג-מו פוגש את מראדונה

דרום קוריאה היא ללא ספק אחת ההפתעות המרעננות של הטורניר עדה. הנבחרת של הו ג'ונג-מו הרשימה בניצחון 0:2 על יוון וכעת היא נמצאת בעמדת זינוק טובה לעבר העפלה לשמינית הגמר. אגב ג'ונג-מו, הוא פגש את דייגו מראדונה לפני 24 שנה במונדיאל 1986. אז, שמר ג'ונג-מו אישית את הפנומן בהתמודדות בין הנבחרות. ארגנטינה ניצחה 1:3.

"אם להודות על האמת, אנחנו מתוחים לקראת המפגש עם ארגנטינה מכיוון שיש להם כמה מהשחקנים הטובים בעולם", הודה הקשר קים נאם-איל. "אבל אנחנו לא מפחדים מהיכולות שלהם ויש לנו הרבה ביטחון בעצמנו. להם יש את מסי, אבל אנחנו יכולים לסמוך פארק ג'י-סונג שיוביל אותנו לתוצאה טובה".

דרום קוריאה צפויה לעלות במערך הגנתי יותר. החלוץ לי דונג-גוק, שלא שיחק נגד יוון, יחזור מפציעה וצפוי לפתוח כחלוץ יחיד על חשבונו של יאום קי-הון. פארק צ'ו-יונג ממונאקו, שהיה מצוין במשחק הראשון, יוסט לעמדה אחורית יותר.

ההרכב המשוער: ג'ונג סונג-ריונג, צ'ה דו-רי, צ'ו יונג-היונג, לי ג'ונג-סו, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, קים ג'ונג-וו, קי סונג-יונג, פארק צ'ו-יונג, לי דונג-גוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully