וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ששון בדרך החוצה מירושלים

16.6.2010 / 12:17

הפורוורד עשוי לעזוב אם ירושלים תמצא מועמדת שתשלם את רוב שכרו. אשקלון וגלבוע/גליל מועמדות לצרפו. סימונס מתנדנד

במסיבת העיתונאים שערכה אמש (שלישי) הפועל ירושלים לרגל חתימתו של עודד קטש כמאמן הקבוצה, ולרגל הארכת החוזה עם קבוצת "מגדל" לשלוש עונות נוספות, הודה קטש כי לא בטוח שכל ארבעת הישראלים החתומים בקבוצה ימשיכו. כוונתו העיקרית של המאמן היא לפורוורד שרון ששון, שמחזיק בחוזה בירושלים, אך בקבוצה יעדיפו לראות את דגן יבזורי ואלישי כדיר משלימים את הסגל על חשבונו, וצפויים לבקש מהשחקן וסוכנו לחפש קבוצה שתהיה מוכנה לשלם את חוזהו מירושלים.

בשלב זה שתי קבוצות מועמדות לקלוט את ששון - הפועל גלבוע/גליל עליון, ממנה הגיע קטש, ועירוני אשקלון, אך שתיהן לא צפויות לשלם את הסכום שירושלים שילמה העונה לששון. על פי גורמים בירושלים, אם אכן יוחלט על שחרורו של ששון, תיתכן אפשרות של השלמת שכרו מצידה של הקבוצה עד לגבול מסוים. כזכור, ששון הגיע לירושלים בעונת 2007/8, לאחר שקטש חתם במכבי תל אביב והעדיף על חשבונו את דיוויד בלות'נטאל.

שחקן נוסף שבירושלים מתלבטים לגבי עתידו הוא טרה סימונס, שבקבוצה צריכים להחליט עד לשבוע הבא האם להאריך את חוזהו בעונה נוספת. בשלב זה מסתמן כי בירושלים יעדיפו לשחרר את סימונס, ולחפש שחקן בעל יכולות הגנתיות טובות ממנו. סוגיית עוזר המאמן גם כן לא נפתרה, לאחר שמ.כ הבקעה טרם אישרה לירושלים להחתים את דרור כהן כעוזרו של קטש מכיוון שכהן מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully