וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי סיכם לשנתיים בבני יהודה

16.6.2010 / 16:15

החלוץ יחזור לישראל, בכפוף לשחרור שלו מאנטליהספור: "ננסה לזכות בתארים". שלו מנשה חתם לשלוש שנים

אחרי שבע שנים בגלות הטורקית, פיני בלילי חוזר לישראל. החלוץ בן ה-31 סיכם לשנתיים בבני יהודה תל אביב וצפוי להפוך לשחקן הרכש השני של דרור קשטן היום (רביעי), בנוסף לקשר שלו מנשה. כבר לאחר ששוחרר מאנטליהספור לפני מספר שבועות, בלילי הביע את נכונותו לשחק בשכונת התקווה ולחבור שוב אל קשטן, המאמן שאימן אותו בתקופה הנפלאה של השניים בהפועל תל אביב בתחילת העשור. העסקה תלויה עדיין בהשתחררותו של השחקן מההתקשרות עם אנטליהספור.

"אני מקווה להיכנס לכושר טוב כמה שיותר מהר ", אמר בלילי היום. "אני יודע שהגעתי למועדון שנמצא בצמרת הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות ואני מקווה לעזור לו להישאר בצמרת גם בשנים הקרובות ואולי אפילו לנסות לזכות בתארים. אני שמח גם על האיחוד המחודש עם דרור קשטן וגם עומרי אפק ומקווה שנצליח כולם ביחד ונשחזר את התקופה היפה וההישגים שהיו לנו בהפועל תל אביב".

קשרה של מכבי נתניה שלו מנשה חתם לשלוש שנים בבני יהודה. לוואלה! ספורט נודע כי בין השחקן וסוכנו, דודו דהאן, לבין הנהלת הזהובים, התקיים משא ומתן בסיומו נחתם חוזה בין הצדדים. מנשה בן ה-28 התחיל את הקריירה בעירוני ראשון לציון, במדיה שיחק עד עונת 2002/3. לאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, שיחק שלוש עונות בהפועל כפר סבא, עונה אחת במכבי הרצליה ומאז 2008 הוא לבש את מדי מכבי נתניה.

בתוך כך, דרור קשטן ושחקניו ממשיכים להתכונן במרץ לעונת 2010/11, שתיפתח בעוד מספר שבועות עם משחקי מוקדמות הליגה האירופית. המאמן החדש ממשיך לבחון אופציות לחיזוק הקבוצה ומתמקד בעיקר בעמדות הקשר האחורי והחלוץ, זאת לאחר עזיבתו של אלירן עטר למכבי תל אביב.

ראשי הזהובים גיששו גם אצל החלוץ מחוף השנהב, סרג' איילי, שסיים את חוזהו בהפועל רמת גן ובדקו את האפשרות לצרפו. בימים אלו ממשיכים המגעים גם עם קבוצת חימנסיה לה פלטה הארגנטינאית על רכישת כרטיסו של הקשר פדרו גלבאן, שמחלים משבר בקרסול ואף החל בטיפולי פיזיותרפיה ושיקום בארגנטינה. גם שמו של איליה יברויאן ששוחרר ממכבי תל אביב עלה על הפרק והוא מועמד להצטרף לקבוצה. יבוריאן מחזיק באזרחות ישראלית ואינו תופס משבצת של זר.

הקשר הסרבי ג'ורג'ה איבלייה ממשיך להתאמן בבני יהודה ונכון לעכשיו הצוות המקצועי עדיין לא הספיק להתרשם ממנו.

עדכון ראשון: 11:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully