וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור טומאסיץ' שוחרר ממכבי תל אביב

16.6.2010 / 21:10

הבלם יקבל פיצוי בסך 100 אלף דולר ולא ימשיך שנה שלישית במועדון. שעיה נפגש עם סטרול - הפערים עדיין גדולים מאוד

הבלם איגור טומאסיץ' (33) שוחרר היום ממכבי תל אביב לאחר שנתיים במועדון. הבלם הקרואטי-בולגרי החזיק בחוזה לעונה נוספת עם סעיף מיוחד שמקנה לו פיצויים בסך 100 אלף דולר במקרה שהקבוצה תחליט לשחררו. לאחר התלבטויות, בקבוצה החליטו בסופו של דבר לחתוך את השחקן והוא יקבל את הפיצוי המדובר.

טומאסיץ' הובא לקרית שלום על ידי המאמן רן בן שמעון ושיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות. במסגרת המהפכה הגדולה בסגל שמבצעים אבי נמני וראשי המועדון, הוחלט לוותר על השחקן ובכך למעשה נקבע כי מכבי תל אביב תחליף את כל חמשת שחקניה הזרים. אגב, על פי דיווחים ביוון, טומאסיץ' נמצא בדרך לסיכום בקבאלה.

מנכ"ל מכבי תל אביב עוזי שעיה ונציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס, נפגשו הערב עם בלם לוקרן אבי סטרול וסוכניו, האחים רונן וגלעד קצב. נכון לעכשיו, אין התקרבות בין הצדדים והפערים הכספיים עומדים על 60 אלף דולר לעונה.

ויאדוליד דורשת 1.8 מיליון יורו על מדוניאנין

ויאדוליד הספרדית דורשת 1.8 מיליון יורו עבור כרטיסו של הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שנחת אמש בישראל והגיע להתרשמות ממכבי תל אביב. נכון לעכשיו נראה שהסכום הגבוה מרחיק את מדוניאנין, לו חוזה לעונה נוספת בקבוצה הספרדית, מחתימה בקבוצה וזאת למרות שהוא עצמו סגר עקרונית את תנאיו לשלוש העונות הקרובות.

במכבי אמרו הבוקר כי מדובר באחד הקשרים הכי טובים שנחתו אי פעם בישראל. "הוא מזכיר מאוד במשחק שלו את אבי נמני וזה לא מפתיע שנמני עצמו הוא זה שהתלהב ממנו ומעוניין להחתימו", אמר גורם במועדון. מדוניאנין משחק במשבצת הקשר השמאלי התוקף באותו תפקיד בו שיחק איביצ'ה אילייב בעונה שעברה ונכון לעכשיו נראה שאם הספרדים לא יגמישו את דרישתם בצורה משמעותית, החתמתו של הבוסני המוכשר לא תצא לפועל אם כי היו קולות בקרית שלום שכבר אמרו ש"אם מיטש גולדהאר יחליט להביאו, הכסף לא יהווה בעיה".

מכבי תל אביב המשיכה היום בהכנות לעונה החדשה. באימון הבוקר ערך לראשונה אימון מלא ברק יצחקי, שעבר את הבדיקות הרפואיות.

עדכון ראשון: 16/6 10:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully