וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל - מספרי היום השמיני

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על גרמניה ואנגליה

גרמניה - סרביה

סלובניה - ארה"ב

אנגליה - אלג'יריה


11 – שחקנים מהסגל הגרמני הם מתאזרחים או בנים של מהגרים. פולנים, אפריקאים, טורקים, ספרדי, ברזילאי ובוסני. זה רק מוסיף סקס אפיל לאחת הנבחרות המגניבות בסיבוב הראשון. כמה סמלי שגרמניה החדשה תפגוש את סרביה, נבחרת שבמונדיאל הקודם קראו לה סרביה ומונטנגרו. נבחרת שהקפטן שלה (סטנקוביץ') הוא השחקן היחיד ששיחק בשלוש נבחרות שונות. נבחרת שרוצה ליצור לעצמה זהות חדשה.

11 – שערים כבש מירוסלב קלוזה במונדיאלים. בעזרת השער האחרון מול אוסטרליה, מלך השערים מהשחקנים הפעילים הוכיח שלא נס לחו ובטח לא ראשו (יותר ממחצית שעריו הובקעו בנגיחה) . בשילוב שכל אמא פולני הייתה רוצה עם פודולסקי, והתוספת הרעננה תומס מולר, אוסטרליה פורקה. היופי, הוא שב-12 מתוך 15 המשחקים בהם הוא פתח, קלוזה הוחלף וכך שהלוח האלקטרוני הראה את מספרו מול אוסטרליה, קלוזה הפך לשחקן המוחלף בתולדות הטורניר. באתי, כבשתי, הלכתי. ראו הוזהרתם וידיץ' ואיבנוביץ'.

2 – מיליון תושבים יש בסלובניה. המדינה הקטנה ביותר במונדיאל 2010 תשחק נגד המעצמה העצומה בטורניר, ארה"ב, המונה יותר מ-300 מיליון תושבים. ובכל זאת, ההבדל בין ארה"ב לסלובניה על המגרש הוא הרבה פחות ממה שהיה אמור להיות והסלובנים עוד עשויים להפתיע. השוואה עם ישראל? למה ללכלך יצירה כל כך יפה?

9 – שחקנים בסגל האנגלי קשורים למועדון ווסטהאם יונייטד. ב-1966 שאנגליה זכתה בגביע העולם, שלושת עמודי הטווח בהרכב הגיעו מווסטהאם – הקפטן בובי מור, מרטין פיטרס מבקיע השער השני בגמר, וכובש השלושער היחיד בגמר מונדיאל, ג'ף הרסט. כיום משחקים בפטישים מתיו אפסון והשוער רוברט גרין. דפו, ג'יימס, קאריק, ג'ו קול, למפארד, טרי (עד גיל 15) וג'ונסון (גם הקפטן הפצוע ריו פרדיננד) גדלו והתחנכו, או ששיחקו בווסטהאם, ליד הפסל של השלושה עם גביע העולם. באפטון פארק גדלים אלופים? בינתיים משחקים שם משמיטי כדורים.

5 – פעמים אימן רבאח סעדאן את נבחרת אלג'יריה. הקדנציה החמישית תגיע לקיצה בתום המונדיאל מאחר שהמאמן אינו זוכה לגיבוי מלאה מצד השחקנים וההתאחדות. להבדיל אלפי הבדלות, אין מאמן יותר בטוח ומוערך מאשר יריבו של רבאח, פאביו קאפלו. גם אחרי ששוערו קיבל גרין קארד, יש סביבו קונצנזוס מוחלט בממלכה שאפילו המלכה לו זוכה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully