וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל - מספרי היום השביעי

מדי יום, לירן שבתאי יכין אתכם למשחקי גביע העולם עם המספרים שמאחורי המפגשים. והפעם, על יוון, ניגריה וארגנטינה

היום השביעי

ארגנטינה - דרום קוריאה

יוון - ניגריה

צרפת - מקסיקו

176 – שערים כבשו החלוצים של מארדונה בקבוצות שלהם העונה. יותר מכל חוליית התקפה מהנבחרות המשתתפות. אממה, כאשר מסי, טבז, היגוואין לובשים את חולצת ה'אלביסלסטה' הם משתתקים כמו ילד שפוחד לצוד את עיני אביו המאיים, במקרה שלהם דייגו. 23 שערים בלבד כבשה ארגנטינה במוקדמות, הכי מעט מהבית הדרום אמריקאי. דייגו ימות ויחיה על טהרת חלוציו. מול ניגריה הבלם עשה בא לעזרת חבר. נגד דרום קוריאה זה יהיה יותר קשה.

0 – שערים כבשה נבחרת יוון במונדיאלים. מתוך 75 נבחרות שהופיעו בטורניר יוון היא אחת משש נבחרות שעשו זאת כמו זאיר, סין, קנדה, טרינידד וטובגו. מול דרום קוראיה חניכיו של "רהאקלס" לא עמדו במשימה ונראו גרסה זקנה ודהויה של עצמם. דווקא מול אניימה בשיאו, יוון חייבת לשבור את הנאחס, שמא היא תשווה את שיאה של בוליביה שלא שמעה את נשיקת הכדור ברשת חמישה משחקים.

0 – שחקנים ניגרים מגיעים מהליגה המקומית, הסופר איגלס היחידים לעשות זאת ועוד במדינה של יותר מ-150 מיליון אנשים. לניגריה אין שמות נוצצים בסגל ובכל זאת, כל הכישרונות הצעירים משחקים באירופה ומעידים על נבחרת לטווח הארוך. מול יוון העייפה הכישרון צריך להתפוצץ.

1 – הגול הראשון אי פעם בגביע העולם, במשחק הראשון אי פעם (במקביל גם שיחקו ארה"ב נגד בלגיה) הובקע במשחק בין צרפת למקסיקו, מי שזכה לכבוד המלכים הוא לוסיאן לורן הצרפתי בדקה ה-19. לפני 80 שנה זה הסתיים ב 1:4 לצרפתים. במפגש השביעי ביניהן, מקסיקו מגיע בתחושה שהיא יכולה לעשות את זה בעוד אווירת נכאים אופפת את הטריקולור. בכל מקרה, למפסידה יהיה קשה לעלות מבית א'.

46 – הופעות לפראנק ריברי בנבחרת צרפת. משחק הבכורה שלו בטריקולור היה נגד...מקסיקו ב 27 למאי 2006. ארבע שנים עברו ופני צלקת נחשב לפלוס הבודד שמשאיר ריימונד דומנק שערב הטורניר הקודם העדיף את ריברי על פני לודביק ז'יולי. ריברי הפך לשחקן הכי טוב וחשוב בנבחרת. הבשורות הטובות שחתם על הארכת חוזה בבאיירן מינכן ושם קץ לספקולציות שפגעו בו. 4 שנים לאחר שאיבד את הבתולין מולם, ריברי יצטרך לשכוח את חסד הנעורים ולהכניס חיים לצרפתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully