וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום איזו נשאר במישיגן סטייט

מאמן המכללות המוערך החליט שלא לקחת את ההצעה מקליבלנד. סטיב קר עוזב את משרת הג'נרל מנג'ר של פיניקס

בשבועיים האחרונים, הסתמן טום איזו כמועמד המוביל וכמעט היחיד לרשת את מייק בראון בתפקיד מאמן קליבלנד קאבלירס. איזו (55), מאמן מכללת מישיגן סטייט המוערך עד מאוד, ניהל שיחות מתמשכות בימים האחרונים עם הבעלים של קליבלנד, דן גילברט, כאשר ההצעה המדוברת עמדה על 30 מיליון דולר לתקופה בת שש שנים. ובעוד שבתקופה האחרונה נדמה היה כאילו מאמן המכללות היה בדרך לקבל את ההחלטה ולעבור לליגה של הגדולים, הלילה (בין שלישי לרביעי) החליט איזו לוותר, ולהישאר במישיגין סטייט.

"החלטתי להישאר בבית. אני מקווה שגם הפורוורד של קליבלנד יישאר בבית", התלוצץ איזו בהצהרה ששחרר. "אני מאושר להגיד שהחלטתי להישאר כאן, במישיגן סטייט. זה היה שבוע נורא, במהלכו ניסיתי לקבל החלטה בנוגע להזדמנות של פעם בחיים. אני מתנצל על הזמן שזה לקח, אבל לפעמים צריך לבחון אפשרויות בצורה ייסודית".

איזו הוליך את הספרטנס ממשיגין סטייט לשישה פיינל פורים במהלך 12 השנים האחרונות, וכעת קליבלנד תיאלץ לחפש מאמן אחר, כאשר סימן השאלה סביב לברון ג'יימס ממשיך לרחף חזק מתמיד. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, המועמד החזק ביותר כעת הוא ביירון סקוט, שניהל שיחות טלפוניות עם הג'נרל מנג'ר החדש של הקאבלירס, כריס גרנט. גם עוזר מאמן מילווקי, קלווין סמפסון, וכן מאמן אטלנטה היוצא, מייק וודסון, הוזכרו כמועמדים.

קר בדרך חזרה למסך הקטן

למרות סיום העונה המוצלח של פיניקס, שהגיעה עד גמר המערב, והודחה רק לאחר שהעניקה קרב עיקש ללייקרס, נודע הלילה (שלישי) כי הג'נרל מנג'ר של המועדון, סטיב קר, אינו מתכוון להמשיך בתפקידו. הסיבה? הוא רוצה לחזור אל עולם הטלוויזיה, ולשמש כפרשן באחת הרשתות. קולות אחרים טוענים כי קר מתוסכל מאוד מכך שהנהלת הסאנס מגבילה אותו בכל הנוגע להעברות והבאת שחקנים חדשים לקבוצה. איך שלא יהיה, הסאנס עומדים בפני קיץ מעניין במיוחד, כשלאחר עונה עם מאזן 28:52 יש להם שני שחקנים גדולים להם מסתיים חוזה (צ'אנינג פריי ואמארה סטאדומאייר), כשעתה מישהו אחר מלבד קר יצטרך לקבל את ההחלטה בנושא.

"לא הייתי אומר שזו הפתעה גדולה", אמר רוברט סארבר, הבעלים השותף של הסאנס, איתו על פי השמועות היו לקר חילוקי דעות. "טלוויזיה היא מה שהוא עשה לפני שהוא הגיע. בסופו של דבר זה הסתכם בכמה דברים עבורו, ביניהם סגנון חיים וההזדמנות לחזור לשם. קיוויתי לראות אותו בחזרה במועדון. אין ספק שאלו היו שלוש שנים מעניינות מאוד עבור שנינו ועבור הארגון. אני חושב שבאופן כללי הוא עשה עבודה טובה, ושם אותנו על קרקע בטוחה עם מאמנים ושחקנים, כשהוא מקבל גישה הגנתית והצליח לגרום לכימיה ועבודת צוות בקבוצה". על העתיד אמר סארבר: "אנחנו בעמדה טובה לנוע קדימה, וזה קשור להרבה דברים שהוא עשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully