וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "בלי יעילות לא נגיע לשום מקום"

מאמן נבחרת ברזיל ממש לא יצא מגדרו אחרי ה-1:2 על צפון קוריאה. רוביניו: "הגיע לנו לנצח, במשחק כזה אתה חייב סבלנות"

מה נגיד ומה נאמר על מונדיאל 2010. מתברר כי גם אחת הנבחרות האטרקטיביות בעולם, ובד בבד גם פייבוריטית מובהקת לזכות בגביע העולמי הנוכחי, מתקשה לפרוץ את סכר השערים בדרום אפריקה. הסלסאו לא ממש הרשימו והתקשו מאוד מול הבונקר של צפון קוריאה. אחרי 45 דקות מאופסות הצליחה סוף סוף ברזיל למצוא את הרשת, אלא שמשחקם הראשון של הברזילאים במונדיאל הנוכחי הסתיים בסופו של דבר ב-1:2 בלבד, מול מי שהוכתרה לא פעם כאחת הנבחרות החלשות בטורניר. מה זה אומר על ההמשך? ימים יגידו.

מאמן הסלסאו, דונגה, ניהל את משחקו הראשון בגביע העולמי, וקל זה לא היה. "המשחק הראשון הוא תמיד גם הכי קשה, אתה צריך לחכות זמן רב וזה יוצר הרבה חרדה. אני מרוצה מהניצחון, אבל רוצה יותר. אני רוצה שנבקיע יותר שערים. היינו יותר מהירים וייצרנו יותר הזדמנויות, וכל קבוצה צריכה להיות יעילה בגביע העולמי, גם בהגנה וגם בהתקפה. בלי יעילות לא נגיע לשום מקום. במחצית הראשונה לא שיחקנו היטב, לא הנענו את הכדור מספיק. במחצית השניה זה כבר היה טוב יותר"

"כשאתה פוגש קבוצה שתוקפת אותך, זה פותח מרחב. קשה לשחק מול קבוצה שרק מגנה", הוסיף דונגה. המאמן התייחס לרוביניו, שהיה אחד השחקנים הבולטים הערב, ואמר: "הוא היה מאוד מגוון. הוא יודע כיצד לשחק בתפקידים רבים, ואני מאוד מרוצה מההשתפרות שלו, בעיקר בגלל שהיו אנשים שלא רצו אותו בסלסאו".

"הגיעו לנו לנצח", אמר בסיום המשחק רוביניו לטלוויזיה הברזילאית. "כעת אנחנו יכולים להרים את הראש ולהסתכל איך אנחנו מתכוננים למשחק הבא. הם שיחקו מאוד הגנתי ובמשחק כזה אתה חייב סבלנות, כי כשאתה לא מבקיע זה נהיה קשה.

מייקון, שהבקיע את השער היפה ביותר במונדיאל עד כה, עם בעיטה נפלאה מזווית אפס, אמר על רגע הביתה: "חשבתי על כל הדברים שעברתי כדי להגיע לרגע הזה. זה היה המשחק הראשון שלי במונדיאל. לא בכיתי, אבל הייתי מאוד שמח עם השער".

גאווה צפון קוריאנית

מנגד, בצפון קוריאה יצאו מעודדים למדי. האסייתים נתנו הצגה הגנתית מרשימה במהלך המחצית הראשונה, ושער הכבוד לקראת תוספת הזמן בהחלט הכניס אופטימיות במחנה הקוריאני. "למרות שלא ניצחנו, השחקנים שלנו נלחנו מאוד קשה נגד נבחרת כל כך טובה", התנחם המאמן המפסיד, קים ג'ונג-הון. שיחקנו הגנה טובה וכשהכדור היה אצלנו עשינו כמה מסירות יפות, אבל לא הצלחנו להבקיע. במחצית השניה הם התקיפו יותר ואנחנו הגנו חזק יותר. שוב ניסינו להבקיע, וגם הצלחנו, אז אני חושב שנלחמנו באומץ".

"לא ניצחנו אבל זכינו בנסיון רב ועכשיו יש לנו הרבה יותר ביטחון לקראת שני המשחקים הנותרים", הוסיף המאמן הצפון קוריאני. "כמאמן, במיוחד נגד ברזיל, העובדה שהבקענו שער משמחת אותי מאוד. אני גאה בשחקנים שלי, וזו גם הסיבה שהראיתי כל כך הרבה רגשות כשהבקענו". קים ג'ונג-הון התייחס לעתיד של נבחרתו בטורניר ואמר: "אנחנו חייבים לנצח משחק כדי להגיע למטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully