וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה - אורוגוואי: מסיללה בהרכב

הסיבוב השני של המונדיאל ייצא לדרך עם המארחת והסלסטה, שצפויות לשבור את האיזון של בית א' (ד', 21:30, ערוץ 1 ו-HD)

סיבוב המשחקים השני במונדיאל 2010 ייצא מחר (רביעי, 21:30, ערוץ 1 ו-HD) לדרך עם הנבחרת שגם הוציאה את הגביע העולמי כולו לדרך: דרום אפריקה, שתארח את אורוגוואי. כזכור, המארחת סיימה ב-1:1 במשחק הפתיחה עם נבחרת מקסיקו, בעוד גם אורגוואי הסתפקה בנקודה אחת בלבד, כשסיימה ב-0:0 עם צרפת. כעת, כשכל בית א' מאוזן לגמרי, אין ספק כי כל תוצאה מחר תשפיע ישירות על זהות המעפילות לשלב הבא - ניצחון של אחת הנבחרות, והיא עשויה לעשות צעד ענק אל עבר שמינית הגמר.

במידה רבה, דרום אפריקה עשתה את שלה במשחק הפתיחה. הבפאנה בפאנה אמנם איבדו יתרון מול המקסיקנים, אך הנקודה הורידה מעל קרלוס אלברטו פריירה ושחקניו הרבה לחץ. המאמן הברזילאי יעלה עם הרכב זהה לזה ששיחק מול מקסיקו, פרט לחזרתו להרכב של פיטר מסיללה, מגן מכבי חיפה, על חשבונו של לוקאס תוואלה. סטיבן פינאר, שהודה לאחר אותו משחק כי הוא סובל מעייפות גדולה, שוב יפתח במרכז הקישור.

"שברנו את הקרח נגד מקסיקו, מחר נהיה הרבה יותר טובים, כי אנחנו יודעים למה לצפות", אמר פינאר עצמו לקראת ההתמודדות החשובה. "אנחנו צריכים לתקן כמה דברים, להתרכז עד הדקה האחרונה ולנצל את ההזדמנויות שלנו, כי אורוגוואי היא נבחרת טובה מאוד", הוסיף קשר אברטון.

הרכב נבחרת דרום אפריקה: איטומלנג קונה, סיבוניסו גאצ'ה, בוגנאני קומאלו, ארון מוקואנה, פיטר מסיללה, רנילווה, קחישו דיחאסווה, טקו מודיסה, סטיבן פינאר, סיפיווה טשבלאלה, קטלגו מפלה.

פורלאן: "עלינו להיות מאוד זהירים"

מנגד, כאמור, גם הדרום אמריקאיים הסתפקו בנקודה אחת במשחק הראשון שלהם. החבורה של אוסקר טבארז אמנם לא הרשימה יתר על המידה מול צרפת, אך ה-0:0 בהחלט משאיר לה סיכוי לא רע להעפיל לשלב הבא, וניצחון מחר אמור לעשות את העבודה. נאצ'ו גונזאלס, שלא ניצל את ההזדמנות כשתופקד כפליימייקר במשחק הפתיחה, איבד את מקומו בהרכב לטובת הרכב התקפי שמתכנן טבארז, כשדייגו פורלאן ימשיך לפתוח בהתקפה לצד לואיס סוארז ואדיסון קבאני. מי שלבטח לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות הוא ניקולאס לודיירו, שנכנס כמחליף מול צרפת והורחק.

"כל המשחקים הם שונים, וכולם קשים", אמר כוכב הסלסטה, דייגו פורלאן. "אני מקווה שנוכל להחזיק יותר בכדור. דרום אפריקה היא נבחרת טובה עם שחקנים טובים ומהירים, כך שעלינו להיות מאוד זהירים". מאמנו, טבארז, יודע כי המשחק מחר עשוי להכריע את הבית: "התוצאות בסיבוב השני חשובות יותר בגלל תוצאות הסיבוב הראשון".

הרכב נבחרת אורוגוואי: פרננדו מוסלרה, דייגו לוגאנו, דייגו גודין, חורחה פוסילה, מקסי פריירה, דייגו פרז, אחידיו ארבלו ריוס, אלברו פרננדז, דייגו פורלאן, לואיס סוארז, אדיסון קבאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully