וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד - שוויץ: אלופת אירופה תציל את המצב?

אחרי מונדיאל אפרורי, נכנסת קבוצתו של דל בוסקה לעניינים. היצפלד: "נצטרך להגן עם תשעה שחקנים" (ד', 17:00, ע' 1)

לא מעט נבחרות גדולות כבר הספיקו לאכזב את אוהדי הכדורגל בעולם במונדיאל הנוכחי. ארגנטינה, אנגליה, אלופת העולם מאיטליה ופורטוגל הן רק חלק מהחבורה, ומחר (רביעי, 17:00, ערוץ 1 ב-HD) תיכנס למעגל המשחקים אחת הנבחרות המעניינות ביותר, בדמותה של אלופת אירופה, ספרד, שתפגוש את שוויץ. הספרדים הציגו בשנתיים האחרונות כדורגל עילאי, וכמעט שלא רשמו הופעה רעה, כך שאין ספק שכל תוצאה מלבד ניצחון מחר, תיחשב בגדר אכזבה. המשחק האחרון ששיחקה לפני שהמריאה ספרד אל דרום אפריקה, היה מול פולין, וזה נגמר ב-0:6 מרשים במיוחד, שהבהיר כי הספרדים מגיעים למונדיאל כדי להוסיף את תואר אלופת העולם אל המוניטין שלה.

מי שהיה במעמדים מסוג זה עבור הנבחרת הוא פרננדו היירו, שמתפקד בימים אלה כמנהל הטכני של הנבחרת הספרדית, והוא טוען שהזכייה ביורו לא רק היתה מתוקה, אלא גם עזרה מאוד במובן הרחב: "הזכייה ביורו שינתה לנו את המנטליות, היא הוציאה מאיתנו את מרכיב הפחד", אמר היירו. "יש הרבה מוטיבציה לשחקנים, אבל אנחנו צריכים להגיע עם כבוד ליריביה. למדנו היטב את היריבה, ונצטרך לעבוד קשה במשחק". גם אלברו ארבלואה נשמע מוכן כבר למשחק, והתייחס לעובדה שאין שערים רבים עד כה בטורניר: "כל מונדיאל מתחיל ככה. הקבוצות קצת נרגשות, אף אחת לא רוצה להפסיד ואנשים מבוהלים. הם רוצים לראות שערים ונצחונות, אבל לרוב המשחקים שפותחים את המונדיאל מסתיימים בתיקו" .

הרכב משוער: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, קרלס פויול, ג'רארד פיקה, ז'ואן קפדווילה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, צ'אבי אלונסו, דויד סילבה, פרננדו טורס, דויד וייה.

"הספרדים רצים הרבה"

השוויצרים, שמאמינים ביכולתם להגיע אל שלב השמינית, מגיעים למשחק מעט מודאגים, עם הפציעות של פריי ובהראמי שלא יוכלו לשחק בבכורה של הנבחרת במונדיאל. גם משחקי האימון של הנבחרת לא בדיוק היוו סיבה לאופטימיות בקרב השוויצרים, שלא הצליחו להשיג אף לא ניצחון אחד בארבעת משחקי הידידות האחרונים (מול נורבגיה, אורגוואי, קוסטה ריקה ואיטליה), והניצחון האחרון היה רק באוקטובר שנה שעברה, מול לוקסמבורג. לפיכך, משחק פתיחה כל כך קשה מול אלופת אירופה הוא לא בדיוק מה שמאמנה של שוויץ, אוטמר היצפלד, היה יכול לקוות לו.

"הספרדים לא רק טכניים מאוד, הם רצים הרבה", אמר היצפלד. "נצטרך לעשות עבודה טובה בהגנה, להגן עם תשעה שחקנים ולהכות בהם במתפרצות. אנחנו צריכים גם ליצור לעצמנו גם מצבים נייחים. משם אנחנו יכולים להיות מאוד מסוכנים". גם גוקאן אינלר השוויצרי מודע לכך שקבוצתו מגיעה כאנדרדוגית, אבל הוא לא חושב שהמשימה בלתי אפשרית: "אנחנו יודעים שהם הפייבוריטים", אמר אינלר. "הם משחקים ברמה גבוהה מאוד, ויוצרים הרבה מאוד לחץ, אבל יש פעם ראשונה לכל דבר, ואני מקווה שזו הולכת להיות הפעם שלנו".

הרכב משוער: דייגו בנאליו, סטפן ליכשטיינר, פיליפ סנדרוס, סטפן גריכטינג, לודוביק מאניאן, טרנקילו בארנטה, הקאן יאקין, גוקאן אינלר, גלסון פרננדס, בלייס נ'קופו, ארן דרדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully