וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקו: "זו לא הדרך להשיג תוצאות"

קשר נבחרת פורטוגל זעם על קיירוש: "הוא ביקש ממני לשחק בימין, לא עשיתי את זה בקריירה". אריקסון: "הנקודה טובה לנו"

קיווינו שפתיחת בית ז' - "בית המוות", כפי ששמענו למשך חודשים רבים - תביא גם רוח חדשה למונדיאל 2010 המדשדש. ובכן, תקוות בצד וכדורגל בצד. חוף השנהב ופורטוגל הוציאו את בית ז' לדרך עם משעמם ומאכזב, ובסיומו הראה לוח התוצאות 0:0 מייצג למדי. "רצינו לנצח את המשחק, אבל כפי שהיה ניתן לראות, היה פה משחקי בין שתי פייבוריטיות", אמר מאמן הפורטוגלים, קרלוס קיירוש בסיום.

"זה היה משחק מאוד קשה. חוף השנהב לא רצו לקחת את השליטה בפתיחה, הם פשוט ישבו בהגנה וניסו להבקיע רק במתפרצות. אנחנו ניסינו להתקיף, אבל זה תמיד קשה לשחק מול קבוצה שלא מנסה לתפוס את השליטה במשחק", הוסיף קיירוש. "במחצית השניה החלפנו מסירות מהר יותר, נהיינו טובים יותר על המגרש, אבל קשה לשחק מול קבוצה שרק מחכה לטעות שלנו כדי לכבוש". על המשחק הבא, מול צפון קוריאה, אמר הפורטוגלי: "במשחק הבא שתי הקבוצות יצטרכו לקחת יותר סיכונים. קיבלנו נקודה מול קבוצה טובה, ועכשיו אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא".

מי שממש לא היה מרוצה הערב, ולאו דווקא מהתוצאה הסופית, הוא דקו. קשר צ'לסי התחיל את המשחק הערב במרכז השדה, אך בהמשך העדיף קרלוס קיירוש להזיזו ימינה, ובדקה ה-62 החליפו לגמרי. "הצורה בה עלינו אחרי ההפסקה לא היתה נכונה. מדוע הוחלפתי? תצטרכו לשאול את המאמן. בהתחלה הוא ביקש ממני לשחק בימין, מה שלא עשיתי אף פעם בקריירה, ואז הוחלפתי. זו לא הדרך להשיג תוצאות".

כריסטיאנו רונאלדו, שהיה הכי קרוב להכריע את המשחק עם בעיטה אדירה בפתיחת המשחק שנשקה לקורה, הוסיף: "ידענו שחוף השנהב לא יתקיפו הרבה, ושהם יישארו מאחור. הם פחדו מאיתנו במחצית הראשונה, ובמחצית השניה הם השתחררו מעט. עדיין שיחקנו טוב, ולא ניצחנו רק בגלל שלא היה לנו מזל". על העובדה שלא הצליחו לנצח משחק שהיה צריך ללכת בכיוון שלהם, אמר הכוכב הפורטוגלי: "האם איבדנו סיכוי? לא, הכל עוד פתוח, ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

גם בחוף השנהב היו רוצים להוציא יותר ממשחק הפתיחה שלהם, אבל נאלצו להסתפק בנקודה. "פורטוגל היא נבחרת טובה מאוד, לכן נקודה היא טובה עבורנו", אמר מאמן חוף השנהב, סוון גוראן אריקסון. "אנחנו לא מרוצים מאוד מהמשחק, אבל אנחנו נבחרת טובה וזה היה משחק טוב מבחינה טכנית". אריקסון הוסיף על הבעיטה של רונאלדו, שכמעט ונכנסה, אלמלא פגעה בקורה: "אף אחד לא רוצה להפסיד משחק ככה. היתה להם הזדמנות טובה במחצית הראשונה עם הבעיטה של רונאלדו, אבל למזלנו היא לא נכנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully