וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: ברזיל ניצחה 1:2 את צפון קוריאה

מייקון פרץ את הבונקר (55), אלאנו כבש את השני (72), ג’י יון-נאם צימק (89). הסלסאו ממש לא הרשימו במשחק הפתיחה

באמת שכבר כמעט התייאשנו. אחרי שראינו את פורטוגל וחוף השנהב לא עושות שום דבר ומסיימות עוד משחק יבש ב-0:0, נראה היה שגם ברזיל הולכת בדרך הזו. הסלסאו לא סיפקו רגעים מעניינים ב-55 דקות במשחק נגד צפון קוריאה, מי שנחשבה לאחת הנבחרות החלשות במונדיאל. הקוריאנים עמדו היטב על המגרש, סגרו את החלק הקדמי של ברזיל וניסו מדי פעם לעקוץ, אבל בסופו של דבר הבונקר באדום נפרץ וברזיל סיימה עם 1:2, שהעלה אותה לראשות הבית. היכולת? זה עדיין לא ממש זה.

שחקן נבחרת ברזיל מייקון חוגג שער. רויטרס
המגן הימני הראשון שכבש בברזיל מאז 1986. מייקון/רויטרס

לא מעט ציפיות יש מהנבחרת שנחשבת לאורך שנים כטובה בעולם. אלא שגם החלק הקדמי היה נראה חלוד משהו בלא מעט דקות אצל הסלסאו, ודונגה נראה מעט נואש מהספסל. קאקה, שרבים תולים בו ציפיות רבות להביא גביע עולמי שישי לברזיל, היה הרבה מתחת לרמתו הרגילה ופתאום באוויר עלתה אפשרות שהאוהדים הברזילאים יראו את הנבחרת שלהם מסיימת בתיקו מאכזב.

במחצית אוהדי ברזיל הביעו את זעמם על המשחק עם שריקות בוז צורמות ביוהנסבורג, אבל הם כבר קיבלו את הפיצוי במחצית השנייה. אחרי שהעניק טרבל היסטורי לאינטר, מייקון הראה שגם במדים הלאומיים הוא יודע היטב את העבודה. המגן הימני המצוין פרץ את הבונקר של צפון קוריאה בדקה ה-55 עם בעיטה מאגף ימין בזווית אפס, שהשאירה את הקוריאנים מתוסכלים מהספיגה.

צפון קוריאה נאלצה לפתוח מעט את המשחק כדי לצאת קדימה ולחפש את השוויון, אחרי שברוב המשחק הם שיחקו בקו אחורי שכלל חמישה שחקנים. זה עלה להם ביוקר כשאלאנו קיבל כדור מצוין מרוביניו בדקה ה-72, והשני של ברזיל הגביר את ההתלהבות של רבבות האוהדים ביציע. דקה לסיום הצליח ג'י יון-נאם להבקיע שער מצמק לצפון קוריאנים, אבל זה לא הספיק להם. ברזיל הצליחה להוריד מעט את הלחץ, אבל עכשיו יחכו לה פורטוגל וחוף השנהב, שמולן כבר בטוח שמה שראינו הערב לא ממש יספיק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מחצית ראשונה

דקה 7 - קאקה הכניס כדור מצוין לרוביניו, שניסה את מזלו עם בעיטה ראשונה לכיוון השער, אבל הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 11 - הזדמנות ראשונה גם לצפון קוריאנים כשג'ונג טה-סה הצליח לחדור לרחבה ולבעוט כדור שלא היה מספיק חזק לידיים של ז'וליו סזאר.

דקה 17 - עוד ניסיון מעניין היה שייך למגן הימני של צפון קוריאה, צ'ה ג'ונג היוק, שבעט ברגל שמאל כדור נוסף שפספס את המסגרת.

דקה 21 - לואיס פביאנו העביר כדור לרוביניו, שניסה את מזלו עם בעיטה מקרוב, אבל השוער הצפון קוריאני הדף.

דקה 27 - ההגנה של צפון קוריאה עמדה יפה אבל לא הצליחה למנוע ממייקון לשלוח כדור חזק מקצה הרחבה שנהדף על ידי רי מיונג-גוק לקרן.

דקה 34 - רוביניו מצא את מישל באסטוס, שהלך גם הוא על בעיטה מרחוק, הכדור פגע בראש של שחקן צפון קוריאני ויצא החוצה.

דקה 43 - כדור קרן של אלאנו מצא את פביאנו, אבל הכדור שלו חלף גבוה מעל השער.

דקה 45 - השופט שורק למחצית, ומסיים עוד 45 דקות נטולות שערים. מה קורה פה?

מחצית שנייה

דקה 51 - קאקה הופל 18 מטר מהשער ומישל באסטוס לקח את הכדור החופשי, אבל הפצצה שלו חלפה ליד השער של מיונג-גוק.

דקה 53 - רוביניו קיבל כדור מצוין מקאקה, והבעיטה שלו שוב פספסה את השער במספר סנטימטרים.

דקה 55 - גול! הבונקר של צפון קוריאה נפרץ כשמייקון הפעלתן קיבל כדור באגף הימני מאלאנו ושלח בעיטה בזווית בלתי אפשרית לפינה השמאלית של שוער צפון קוריאה, שלא סגר את הפינה והוציא כדור מהשער. 0:1 לברזיל.

דקה 63 - שיתוף פעולה בין רוביניו לפביאנו הסתיים כמעט בשני כשפביאנו קיבל כדור, עצר בחזה ובעט מהאוויר כדור שפספס את המסגרת.

דקה 72 - גול! רוביניו הכניס כדור ענק במסירת פס לאלאנו, שלפני ההגנה הצפון קוריאנית שיחרר פס משלו מצד ימין לפינה וקבע 0:2 לברזיל.

דקה 85 - ברזיל השתלטה על העניינים מהר מאוד וגם נילמאר היה מסוכן עם בעיטה שסיכנה את השער של מיונג-קונג, אבל הכדור נהדף מצוין.

דקה 89 - גול! ג'י יון-נאם הכניע את ההגנה הברזילאית כשדהר קדימה ולא התרגש מלוסיו בדרך לבעיטה מחמישה מטרים שקבעה 1:2 לברזיל.

הרכב נבחרת ברזיל: ז'וליו סזאר, מייקון, לוסיו, חואן, מישל באסטוס, ג'ילברטו סילבה, פליפה מלו (ראמירס 84), קאקה (נילמאר 78), רוביניו, אלאנו (דני אלבס 73), לואיס פביאנו.

הרכב נבחרת צפון קוריאה: רי מיונג-גוק, צ'ה ג'ונג היוק, פאק צ'ול ג'ין, רי ג'ון-איל, רי קוואנג-צ'ון, ג'י יון-נאם, האן יונג-האק, פאק נאם-צ'ול, מון אין-גוק (קים קום-איל 80), הונג יונג-ג'ו, ג'ונג טה-סה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully