וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה בפתיחת עונת הדשא

אחרי עונת החימר המצוינת, הישראלית נכנעה לז'י ז'נג (24 בעולם), 1:6, 6:1, 6:3 בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן

זה אולי לא היה ממש בתכנון שלה, אבל שחר פאר נחתה היישר לעונת הדשא עם הפסד כואב. הישראלית, שעברה את עונת החימר בצורה מצוינת והגיעה לשמינית גמר הרולאן גארוס, הפסידה לז'י ז'נג כבר בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן, בריטניה (פרסים בסך 600 אלף דולר) 1:6, 6:1, 6:3.

פאר, שבדירוג האחרון של ה-WTA נותרה במקום ה-14, מקום השיא שלה, פתחה טוב את המשחק מול הסינית, שמדורגת עשרה שלבים אחריה, ושתי שבירות שלה במערכה הראשונה סידרו לה ניצחון קליל 3:6. הסינית, שפגשה את פאר לפני שלוש שנים וניצחה אותה במפגש היחיד בין השתיים, נקמה עם 1:6 משלה לפני המערכה השלישית והאחרונה, אז פאר נשברה לא פחות מארבע פעמים וסיימה עם הפסד 6:3 ששלח אותה לארוז מוקדם מהמתוכנן.

מלבד ההפסד של פאר, גם מדורגות נוספות נפרדו מהטורניר כבר בסיבוב הראשון. קרוליין ווז'ניאקי הדנית, שהגיעה מדורגת ראשונה לטורניר, הפסידה לארבן רזאיי מצרפת 6:4, 1:6, 6:3. אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת 8 בעולם, נפלה מול ויקטוריה אזרנקה אחרי הפסד 7:6, 6:1.

פרנצ'סקה סקיאבונה נכנעה למדורגת 57 בעולם, סוראנה סירסטאה הרומניה, 7:5, 6:3. מי שהצליחה בכל זאת לשרוד את הסיבוב הראשון ובקלות רבה מאוד היא קים קלייסטרס, שצלחה את פתיחת הטורניר עם 1:6, 1:6 על ינינה וויקמאייר הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully