וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרברט: "ניו זילנד ממשיכה לחלום"

אחרי התיקו הדרמטי מול סלובקיה, מאמן ה"אול ווייטס" מקווה להשיג נקודות נוספות. וייס: "מקווה שטעות כזו לא תקרה שוב"

ווינסטון ריד דאג היום (שלישי) לעשות היסטוריה לניו זילנד. במשך 90 דקות ראו אוהדי הנבחרת משחק חסר תכלית, אבל שער של המגן בדקה ה-92 סידר את הנקודה הדרמטית ב-1:1 נגד סלובקיה וטרף את הקלפים לאחר המחזור הראשון של בית ו'. השער של ריד הגיע לאחר שרוברט ויטק היה זה שכבש את שער היתרון לסלובקים, שהיו טובים יותר ברוב שלבי המשחק.

"אני חושב שבמדינה שלנו תהיה שמחה רבה הלילה", שיער המאמן של ניו זילנד, ריקי הרברט. "אנחנו ממשיכים לחלום. יש לנו סיכוי כמו כל אחת אחרת בבית". לשאלה האם זהו ההישג הגדול ביותר של הנבחרת הצנועה, אמר: "זה חייב להיות. אף פעם לא השגנו נקודה בגביע העולמי. היו לנו כמה החמצות טובות היום אבל אני חושב שהשגנו תוצאה טובה".

בצד הסלובקי מן הסתם האכזבה הייתה רבה, ובמיוחד אחרי שהנבחרת של ולדימיר וייס הייתה מסוכנת יותר, ניכר שלא מעט אשמה נופלת כעת עליו. "ברור שזה עצוב ואנחנו יודעים שזה חלק מהכדורגל", אמר המאמן, שראה את שחקניו מתגוננים בדקות האחרונות ומוותרים על ההתקפה כדי לשמור על התוצאה. "אנחנו מתאמנים קשה כדי לא לעשות טעויות, אבל זה קורה. אנחנו רק צריכים להתכונן למשחק הבא. אני מקווה שטעות כזו לא תקרה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully