וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים בירושלים? תתפלאו

העירייה הקימה חוף מלאכותי בו יתקיים הטורניר הארצי. ראש העיר ברקת: "לא ניתן לעניינים שוליים כמו חוסר בים להפריע"

עיריית ירושלים הקימה, לראשונה בהיסטוריה של הבירה, חוף ים מלאכותי בגן הפעמון שבלב ירושלים. החוף הכולל חול, כיסאות נוח, שמשיות, מוכרי ארטיקים וכל המאפיינים של חוף ים, וכן הוא כולל קומפלקס כדורעף חופים שבו יתקיים טורניר ארצי. בנוסף, בחוף יתקיים משחק ראווה של ליגת הפוצ'יוולי הישראלית (ספורט חופים שיובא מברזיל) בהשתתפות כוכבי הליגה.

בחוף יוצבו מאות כסאות נוח, שמשיות, דגלים, חסקה ורפסודות כך שתושבי ירושלים לא יחושו בהבדל למעט המחסור במדוזות. למי שדואג – במקום גם יחולקו ארטיקים, קרטיבים, בירות וכל מה שניתן לקבל בחוף ים רגיל. חוף הים החדש נפתח אתמול בטקס חנוכה במעמד ראש העיר ניר ברקת, בגן הפעמון בבירה.
ברקת, ציין כי "ירושלים הופכת לבירת התרבות והספורט של ישראל, לא ניתן לעניינים שוליים כמו חוסר בים להפריע לזה לקרות".

במסגרת הפעילות בחוף, נפתחה לראשונה בירושלים אליפות כדורעף חופים בחוף הוקמו חמישה מגרשי כדורעף חופים ובטורניר צפויות להשתתף עשרות קבוצות מכל רחבי הארץ בגילאים שונים – בתי הספר בעיר, בני נוער ובוגרים. בנוסף, יתקיימו משחקי ראווה מיוחדים של בכירי הכדורעף בישראל.
את משחקי האליפות ניהלו שופטים בכירים מצוות השופטים של איגוד הכדורעף ובראשם שלומי מוכתר, המנהל המקצועי של התחרות.

הקומפלקס שעתיד לשמש גם את ענף כדורגל החופים נבנה ברמה מקצועית - מאגד בתוכו מתחם חול ענקי עם יציעי ישיבה, מערכת תאורה מהמובילות בתחום לקיום משחקים גם בשעות הערב והלילה ויציע ישיבה .את הטורניר מפיק אגף הספורט של עיריית ירושלים מפיק את בשיתוף ובחסות חברת קורונה.

אורי מנחם מנהל רשות הספורט העירונית: "אנו שמחים על פתיחת קומפלקס החופים החדש של ירושלים. כחלק מקידום ענף ספורט בחופים שמובילה העירייה בירושלים בחרנו השנה לחנוך את אליפות כדורעף החופים הראשונה בירושלים. ירושלים היא עיר שחיה ונשומת ספורט ואני שמח שמעבר לכל הפעילות הענפה שלנו הוספנו נדבך חשוב כמו ספורט חופים לעיר ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully