וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "זה יכול להיות המשחק הקשה בקריירה שלנו"

כוכב הסלטיקס מתכונן לקרב במשחק השישי מול הלייקרס (4:00, ספ' 5 ו-HD). קובי: "הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולגשת לעבודה"

סדרת הגמר הנפלאה בין הלייקרס לסלטיקס תגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לנקודת רתיחה, כשהירוקים ינסו לסגור עניין במשחק השישי (בין שלישי לרביעי, 4:00, ספורט 5) ולהשלים ניצחון 2:4 בסדרה, שיעניק להם תואר אליפות 18 בתולדות המועדון, וירחיק אותם צעד נוסף מ-15 התארים של יריבתם הגדולה. בעיר המלאכים זוכרים היטב את המשחק השישי בין השתיים בגמר 2008, שהסתיים ב-92:131 מוחץ לבוסטון, ולא מתכוונים לתת לתסריט הבלהות הזה לחזור על עצמו בסטייפלס סנטר, שם עומד המאזן של הלייקרס על 1:9 בפלייאוף הנוכחי.

האלופה הסתבכה אחרי שני ההפסדים הרצופים בבוסטון גארדן, בהם סבלה מחולשתם של פאו גאסול ורון ארטסט, שהשאירו את קובי בריאנט בודד במערכה. "כמובן שיש לנו אתגר לשחק בפיגור", אמר קובי לקראת הקרב הלילה. "נתנו לכמה הזדמנויות לחמוק מאיתנו בסדרה הזו, אבל זה מה שיש. עכשיו יש לנו שני משחקי בית שאנחנו חייבים לנצח, והגיע הזמן להפשיל שרוולים ולגשת לעבודה".

ה-MVP של סדרת הגמר אשתקד, שקלע 38 נקודות במשחק החמישי לעומת 48 בלבד של יתר חבריו, התייחס לגורמים להפסד: "אנחנו קבוצת הגנה נהדרת בדרך כלל, אבל במשחק החמישי לא היינו טובים בתחום הזה. לא הצלחנו להשיג שום עצירה ברבע השלישי, ובמשך כל המשחק הם הגיעו ליותר מדי ליי אפים. בשורה התחתונה אי אפשר לנצח אם הקבוצה היריבה קולעת 56 אחוזים מהשדה".

מהעבר השני ניסו הסלטיקס להרגיע את החגיגה ולהתמקד במטרה הקרובה שלהם, להימנע ממשחק שביעי בלוס אנג'לס ולסגור עניין כבר הלילה. דוק ריברס אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "יש להם יתרון ביתיות, אבל שיחקנו הכי טוב לאורך כל העונה דווקא בחוץ. עכשיו נצטרך לנצח אותם כשהם בשיא שלהם, כי הם יהיו בשיאם ואסור לנו לצפות לשום דבר אחר".

"עם כל מה שמונח על הכף, זה משחק על כל הקופה עבור שתי הקבוצות" הוסיף קווין גארנט, שההתעוררות שלו הייתה אחת הסיבות העיקריות לשינוי המומנטום בסדרה. "זה ככל הנראה יהיה המשחק הכי קשה של הסדרה, ואולי של העונה כולה, ואולי של הקריירות שלנו בכלל".

* על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, מנהלת סקרמנטו, שהביעה לאחרונה עניין בהחזרתו של הידו טורקוגלו לשורותיה, מגעים עם מספר קבוצות בקשר לטרייד על הבחירה החמישית בדראפט הקרוב, השייכת לקינגס, כשאחת האפשרויות שעלתה היא שליחתה לדטרויט תמורת טיישון פרינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully