וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2010: חוף השנהב ופורטוגל נפרדו ב-0:0

גם "בית המוות" המבטיח סיפק שיעמומון, כשפורטוגל וחוף השנהב נפרדו בעוד 0:0. רונאלדו עוד שחרר טיל לקורה, דרוגבה רק עלה מהספסל, אבל אנחנו שוב נותרנו מאוכזבים

מה נאמר, אכזבה. גם המשחק בין פורטוגל וחוף השנהב, שתיים מהנבחרות היותר אטרקטיביות בגביע העולמי, הסתיים ב-0:0. על הנייר מדובר בשתי נבחרות מלאות כישרון, והציוות שלהן באותו בית הגדיר אותו כ"בית המוות", אך שוב ראינו מערכים זהירים, הגנות צפופות, מעט מאוד שחקנים בהתקפה ובעיקר שתי נבחרות שהרבה יותר פוחדות להפסיד מאשר רוצות לנצח.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מול שייק טיוטה שחקן נבחרת חוף השנהב. רויטרס
טיל ענק לקורה, וזהו. רונאלדו/רויטרס

אפשר להבין את המאמנים, קרלוס קיירוש וסוון גוראן אריקסון. הפסד במשחק הפתיחה היה מוציא את שתי הנבחרות מהמאבק על המקומות הראשונים בבית, בהנחה שברזיל היא זו שתגלה עליונות בבית ז', אך מצד שני, אפשר גם להבין אותנו. משתי נבחרות כל כך מבטיחות לקבל עוד 0:0, זה כואב. מכל כך הרבה שחקנים מוכשרים לקבל כל כך מעט מצבים ליד השער, זה עצוב. התפאורה מושלמת, האיצטדיון היפהפה גדוש, הגשם בפורט אליזבת הוסיף עוד דרמה לאווירה, אבל את הדבר האמיתי - כדור בתוך הרשת - שוב לא קיבלנו.

המשחק דווקא נפתח בצורה מבטיחה, עם מבצע אישי ענק של רונאלדו שהסתיים בטיל מ-25 מטרים לקורה, אבל פה זה נגמר. ההגנה של חוף השנהב הצליחה לשתק את כוכבה של ריאל מדריד, שנראה מתוסכל מאוד ולא הצליח להשפיע על המשחק. גם שאר שחקני ההתקפה של פורטוגל - דקו, דני וליידסון - הציגו יכולת בינונית ומטה. על רקע היכולת הזאת אפשר להבין למה פורטוגל כל כך התקשתה להעפיל למונדיאל.

מנגד, חוף השנהב נאלצה להסתדר בלי הכוכב הגדול שלה דידייה דרוגבה, שנאלץ לפתוח על הספסל בגלל הפציעה שלו (נכנס רק בדקה ה-66 והיה קר, ואך החמיץ מצב קורץ), והיא באמת חסרה מחץ בחלק הקדמי. ז'רביניו הפעלתן הטריד ללא הרף את החוליה האחורית של הפורטוגלים, אבל גם הפעולות שלו היו חסרות תכלית. יכול להיות שעכשיו מה שיכריע את המצב בבית זה התוצאות מול צפון קוריאה והפרש השערים מול הקבוצה החלשה. כמו כן, יכול להיות שעם היכולת של פורטוגל וחוף השנהב, לא ברור שהניצחון שלהן כל כך מובן מאליו.

באופן כללי, המספרים מראים שאחרי 13 משחקים, קיבלנו רק 20 שערים (ממוצע של 1.53 שערים למשחק), ואנחנו מודאגים, מודאגים מאוד. יהיה עצוב לגלות שהכדורגל העולמי, לפחות ברמת הנבחרות, שוב זקוק לריענון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחצית ראשונה

דקה 1 - המשחק המסקרן יצא לדרך, כשחוף השנהב, לעיני קהל גדול ואוהד, פותחת ללא הכוכב הפצוע דידייה דרוגבה.

דקה 7 - רונאלדו, בהצהרת כוונות ראשונה, ביצע פריצה מהירה לעבר השער, אבל זוקורה עצר אותו בעבירה גסה וספג צהוב.

דקה 11 - מבצע ענק של רונאלדו, שחלף על המגן בלי בעיה ושלח טיל מ-25 מטר, היישר לקורה. הטורניר פספס בסנטימטרים שער ענק.

דקה 14 - טיאנה ניגש לבעוט בעיטה חופשית מ-20 מטר עבור הכתומים, הכדור המסוכן הלך החוצה.

דקה 20 - דמל הכשיל את רונאלדו על סף הרחבה, השופט החליט שאין עבירה. רונאלדו מחה, דמל התעמת עמו וטען לצלילה, השניים ספגו צהוב.

דקה 22 - ז'רביניו פרץ מהאגף הימני וחדר לרחבה, אך מזווית לא קלה הבעיטה שלו נקלטה על ידי אדוארדו.

דקה 32 - פריצה יפה של דקו, אחרי שחלף על פני שלושה שחקנים, הסתיימה בכדור עומק, שלא מצא את דני.

דקה 40 - ההתקפה של פורטוגל ממשיכה להיות מפוזרת, ההגנה נאלצת להתמודד עם מתקפות כתומות, אך עושה זאת בהצלחה.

דקה 45 - הקהל המאוכזב באיצטדיון נלסון מנדלה החל לעשות גל מקסיקני בניסיון לעורר את השחקנים, אך השופט שרק לסיום המחצית, וכך קיבלנו עוד מחצית נטולת שערים.

מחצית שנייה

דקה 46 - המחצית השנייה יצאה לדרך ללא חילופים, המאמנים כנראה מרוצים מהתוצאה והיכולת.

דקה 47 - ז'רביניו היתל בקרבאליו, חדר לרחבה ובעט חזק מזווית קשה, את אדוארדו הדף לקרן.

דקה 53 - מתפרצת של חוף השנהב הותירה את סלומון קאלו במצב נוח, אבל קשר צ'לסי בעט חלש מדי מ-18 מטר.

דקה 56 - הגבהה טובה של דקו מצאה את הראש של ליידסון, אך הנגיחה שלו נקלטה בקלות על ידי בארי.

דקה 57 - ז'רביניו המשיך להטריד את ההגנה הפורטוגלית באגף הימני, אך שוב הוא נבלם לקרן.

דקה 62 - קיירוש עם החילוף השני שלו, כשהפעם דקו מצא את דרכו החוצה. האם זה יעזור?

דקה 66 - האיצטדיון קם על רגליו בהתרגשות כדי לקבל בברכה את המחליף - דידייה דורגבה.

דקה 71 - הכדור ברשת, אבל השער נפסל. ליידסון מצא בנגיחה את רונאלדו, שדחק מקרוב, אבל השופט שרק הרבה לפני לעבירה על גי דמל. עדיין אין שערים.

דקה 79 - ראול מיירלש שחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, שהחליקה על הדשא הרטוב וטסה לעבר השער, אך הלכה החוצה.

דקה 91 - הזדמנות מסמרת שיער לחוף השנהב כשדרוגבה קיבל כדור עומק בתוך הרחבה, אבל החלוץ שלח את הכדור לרוחב, ולא מצא אף אחד מחבריו. בזבוז גדול מאוד.

הרכב נבחרת חוף השנהב: בובקאר בארי, גי דמל, קולו טורה, דידייה זוקורה, סיאקה טיאנה, יאיא טורה, עמנואל אבואה (רומאריק, 85), שייק טיוטה, ז'רביניו (קאדר קייטה, 82), סלומון קאלו (דידייה דרוגבה, 66), ארונה דינדאן.

הרכב נבחרת פורטוגל: אדוארדו, פאולו פריירה, ברונו אלבש, ריקרדו קרבאליו, פאביו קואנטראו, פדרו מנדס, דקו (טיאגו, 62), ראול מיירלש (רובן אמורים, 85), כריסטיאנו רונאלדו, דני (סימאו, 55), ליידסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully